Ensoniq Effecten

Fokke

Ingeburgerd
ik ben helemaal weg van de effecten die op mijn Ensoniq SQ R plus zitten,
ik zou graag die effecten op mijn andere synthesizers willen horen (die geen of slechte effekten in zich hebben),
dus ik zoek een Ensoniq Effecten Module.
Nu heb ik gelezen over de DP-4, weet iemand het bestaan van nog andere Ensoniq Effecten Modules of aanverwante modules?
Die DP-4 is namelijk erg moeilijk verkrijgbaar en nog steeds erg duur. =(
Alle tips zijn welkom!

ik ben helemaal weg van de effecten die op mijn Ensoniq SQ R plus zitten,
ik zou graag die effecten op mijn andere synthesizers willen horen (die geen of slechte effekten in zich hebben),
dus ik zoek een Ensoniq Effecten Module.
Nu heb ik gelezen over de DP-4, weet iemand het bestaan van nog andere Ensoniq Effecten Modules of aanverwante modules?
Die DP-4 is namelijk erg moeilijk verkrijgbaar en nog steeds erg duur. =(
Alle tips zijn welkom!

de dp4 is in mijn optiek een echte aanrader. lekker ,: dik, ranzig, warm, exotisch.... verrukkelijk.

de moeite waard om eens uitgebreid te checken.

DP2 is trouwens ook erg mooi, zit ook in de asr-x sampler van ensoniq.
is wat goedkoper dan de dp4 (2X fx <vs> 4xfx)
10628.jpg

>>>>>>>>>>

dit is de dp4+, extra algoritmes.

Ensoniq%20dp4plus.jpg

>>>>>>>>>>>>

of dit dus.....
ASR-X.gif

ASR-X

Nee, de SQ R plus heeft geen inputs...
Oké de DP-4 dus, maar die is duur! en best zeldzaam.
Weet iemand of er geen goedkopere kloon merken zijn? Of is de DP-4 een league of its own. Iemand ervaring met Roland effekten modules?
Novation heeft een tijdje dingen gekloond of AMDAT ofzoiets?

Naar mijn weten kun je een ASR10 ook als FX gebruiken...
En de Wave Boy (s) hadden volgens mij een good old flop voor de EPS16+ waarmee je hetzelfde kon doen.

hallo allemaal.
Ik kwam hier toevallig op dit forum terecht.

En nu zie ik jullie het hebben over een Ensoniq DP4 en dat deze zo beperkt nog te verkrijgen is.

Nu is het zo dat ik er 1 in perfecte staat heb en dat ik hem wel wil verkopen.

PM me als 1 van jullie interesse heeft.

gr
MARV

ensoniqdp401ht0.jpg

Nee, de SQ R plus heeft geen inputs...
Oké de DP-4 dus, maar die is duur! en best zeldzaam.
Weet iemand of er geen goedkopere kloon merken zijn? Of is de DP-4 een league of its own. Iemand ervaring met Roland effekten modules?
Novation heeft een tijdje dingen gekloond of AMDAT ofzoiets?
Man, als je ooit aan een DP/4 geproefd hebt, wil je niks anders. Ze zijn misschien in Europa zeldzaam, maar in Amerika best wel aan te komen. Het is zelfs voor mijn doen zo uitgebreid dat ik voorlopig de komende 10 jaar nog bezig ben met alles uit te proberen.
Roland heeft ook leuke dingen, eerder Boss, maar deze vind ik een andere kleuring geven. Zet gewoon wat geld aan de kant voor een DP/4 of een DP/2 en je zult geen spijt hebben.

In het verleden die DEP's van Roland gebruikt, maar ik vond ze nogal kaazig. En ruisen. Boss heeft mooie chorus en delays, maar de rest heb ik niet zoveel op.

ik heb een ASR-X en die gebruik ik als effectenbak. SuperSound komt eruit....!!!!!!.....Gaat ook nooit meer weg......:P

groet,

Assieman

Back