Vakantiegeld 2008

Tom 32

Gepokt en gemazeld
Ik heb de 2008 editie van dit topic nog niet kunnen vinden, dus bij dezen dan maar.

Waar worden de vakantiepegels dit jaar aan uitgegeven?
Vakantie? Belasting? Toch maar weer iets voor in de studio of een andere hobby?

Barst los zou ik zeggen!

Om zelf maar de spits af te bijten.
Ging ons vakantiegeld vorig jaar, bij wijze van uitzondering, naar de aanschaf van een telescoop, dit jaar werd het toch maar weer eens een ‘apparaat’.

Een groot deel van ons vakantiegeld hebben we besteed aan een MC-808, een bijpassende geheugenmodule en een extra geheugenkaartje.
Het restant ging op aan boeken.

Is al op...

Ik hoop met mijn vakantiegeld, een vakantie hard werken en na mijn verjaardag een keer een nieuwe synth te kunnen kopen :) (iets in de trend van Kurzweil PC3X of evt. Gem Promega 3 + synth combinatie)

vakantiegeld wordt goed gebruikt dit jaar: Drie maanden naar Zuid Amerika.

Waar ga je precies heen? Chili kan ik je zeker aanraden, prachtig land. Ik vind vooral het noorden zeer spectaculair (Atacama woestijn).

Waar ga je precies heen? Chili kan ik je zeker aanraden, prachtig land. Ik vind vooral het noorden zeer spectaculair (Atacama woestijn).

.
we zijn er nog niet helemaal uit. We gaan in ieder geval naar Ecuador, Peru en Bolivia. We twijfelen nog een beetje of we Chili doen of Argentinië. De kans is groot dat we in Argentinië beginnen, anders zitten we drie maanden in en om de Andes (op Ecuador na dan). Maar we weten het dus nog niet zeker.

Mocht je nog leuke tips hebben voor in Chili dan mag je ze zeker ff door pb-en :okdan:

geen vakantiegeld, wel gaat er geld uitgegeven worden aan een nieuwe HD en superdrive voor m'n mac (kwaliteit, joh ! :frons: )

een externe HD een nieuw OS en onderdelen voor m'n zelfbouwproject...

oja, en een weekje frankrijk, naar het St. Chartier festival !

Mijn vakantiegeld is vooral opgegaan aan een Prophet '08, AKG K240 MK II headphones, Zoom H2 Handy Recorder, een zwik boeken en er is nog wat over als appeltje voor de dorst.

Ik verkoop 1 of 2 synths en ga daarvan lekker op vakantie.

Als de het weer koud en nat wordt komen er weer 1 of 2 synths bij hier die volgend jaar mijn vakantiegeld weer zullen zijn. 8~

Back