Ensoniq ASR88 system disk

ik krijg een idee Ralph:
geen gelul: niet testen, gewoon meenemen: asr88 (ziet er verder netjes uit) + nord card voor 250 euro.
denk er rustig over na.
groeten, Leo

ps met een asr10 in iemands bezit moet hier toch iets heel moois van te maken zijn, of zou het binnenwerk sterk verschillen?!

Ik ga er ff serieus over nadenken...
Klinkt als een te nemen risico.

Origineel geplaatst door BasicSystem
En anders gebruik je hem gewoon als surfplank, hij heeft dezelfde afmetingen ;)

Heb watervrees.

Na ruim 6 jaar een update over dit geval.
Deze ASR 88 is inmiddels via een omweg bij mij beland. Na jarenlang in het stof op z'n kant te hebben gestaan, heb ik heb vorige week eens opgesteld: Wat schetste mijn verbazing? Na twee keer aanzetten zonder resultaat startte hij zonder probleem van SCSI én zelfs van mijn start up diskette!
Ik moet alleen even een inmiddels leeggeroofd memory upgraden naar de volle 16MB, dan is ie weer compleet. Mischien had dit beestje gewoon even wat rust nodig!

Als iemand trouwens nog CD of disks met geluiden of effecten voor de ASR heelft rondslingeren ben ik daar wellicht wel in geinteresseerd...

Volgens mij heb ik nog een stuk of 8 gekopieerde Ensoniq Sample CD's liggen.
Had ook nog een originele Waveboy Rez Filter disk (Krijg je een filter MET resonantie via je effecten sectie), maar die heb ik helaas meeverkocht met mijn ASR, zonder eerst een kopieetje te maken

Volgens mij heb ik nog een stuk of 8 gekopieerde Ensoniq Sample CD's liggen.
Had ook nog een originele Waveboy Rez Filter disk (Krijg je een filter MET resonantie via je effecten sectie), maar die heb ik helaas meeverkocht met mijn ASR, zonder eerst een kopieetje te maken

wil je ervanaf? stuur me ff een PM

Back