samples voor roland mv8800

Leen

Nieuwkomer
Hallo,

Ik vraag me af waar ik nieuwe samples vandaan kan halen voor de mv8800.
En kan je bijv ook bestaande ritmes gebruiken want dat zou soms wel wat makkelijker werken, en waar kan ik die vandaan halen.

Ik vindt namelijk dat er nogal weinig standdaard geluid op staat.
Mischien ligt dat wel aan mij omdat ik nog nie super goed weet hoe het allemaal werkt maja.

Maby kan iemand mij verder helpen?:okdan:

Gewoon een sample cd'tje kopen.. Of zelf samplen, platenspeler, cd speler aansluiten enzo...

Daar is een sampler voor..

Gewoon een sample cd'tje kopen.. Of zelf samplen, platenspeler, cd speler aansluiten enzo...

Daar is een sampler voor..

Niet te moeilijk maken nu hoor :P

Dank je wel.
Ja ik begin wat producen betreft helemaal onderaan.
Dus alle tips zijn welkom.

Ik vindt namelijk dat er nogal weinig standdaard geluid op staat.Mischien ligt dat wel aan mij omdat ik nog nie super goed weet hoe het allemaal werkt maja.

Dat zou zomaar zo kunnen zijn. De enige (en de beste) echte manier om en je apparaat beter te leren kennen, en je eigen geluiden te ontwikkelen en je creativiteit echt op te laten bloeien is: maak ze zelf.

Waar zou ik zo,n sample cd kunnen kopen?
Zijn daar goeie sites voor?

Waar zou ik zo,n sample cd kunnen kopen?
Zijn daar goeie sites voor?

Leen....er zijn mensen die deze vraag - op het beledigende af - als blijk van luiheid of laksheid zouden ervaren, ik ga maar van onvermogen uit...

Hier mijn antwoord: ga naar Google.com tik in buy Sample CD + genre.

Tja ik denk dat het beide is :P ik zie het niet als belediging. kan wel wat hebben.
ik heb wel even gezocht op google maar onder samples voor roland mv8800 en dan vindt hij niet echt super veel.
Maar ik ben gister naar Roland in belgie geweest en daar hebben ze me goed op weg weten te helpen.
Ik heb ook nog een paar goeie site,s mee gekregen
www.spectrasonics.net
www.bigfishaudio.com
en anders op google inderdaad en dan zoeken op.
s-700 libraries

dus daar kan ik wel mee uit de voeten.
Ik hoop dat iemand anders er ook wat aan kan hebben.

Samples specifiek voor de MV zal je denk ik niet veel vinden...

algemene sample formaten zoals WAV of AIFF zal hij vast slikken...

Net als samples in Roland S sersie formaat en Akai S-1000....

Back