Even de rollen omdraaien????

Status
Please reply by conversation.

Synthequ

Stamgast
:doei:

Ik heb beschikbaar E700,-- voor een hele vette syntheziser , maar ben nog zoekende naar de juiste.
Wie kan mij er 1 aanbieden welke leuke effecten kan geven zoals bijvoorbeeld lfo , chorus , rev. , efx , nou ja zoiets in deze trend.
Het mag ook een combinatie zijn van een syntheziser met een daarbij behorende effectenbak.
Moet trouwens wel midi hebben.

Misschien kan je een linkje plaatsen naar bijv. youtube met jouw aanbod.

Ben erg benieuwd wat ik mag zien verschijnen en hoop zo een hele leuke koop te mogen doen.:okdan:

wat is trouwens je definititie van "hele vette synth" ??
Ben even wezen kijken naar nord lead en vind de serie 3 wel goed in mijn plaatje passen.
Vraag mij alleen af of de nord lead 3 ook midi gestuurt kan worden vanuit bijv. cubase en zijn eigen klanken genereerd , of is dit via jack ingang.

Wat ik ongeveer zoek is een syntheziser zoals bijv. een rm1x waar je geluiden zelf kan creeeren en deze kan stapelen op mijn aanwezige harddiskrecorder.
Het mooiste zou zijn dat de keyboard een opname heeft die je met het afspelen ook kan bewerken met de aanwezige effecten op het keyboard zelf.

Ben even wezen kijken naar nord lead en vind de serie 3 wel goed in mijn plaatje passen.
Vraag mij alleen af of de nord lead 3 ook midi gestuurt kan worden vanuit bijv. cubase en zijn eigen klanken genereerd , of is dit via jack ingang.

Wat ik ongeveer zoek is een syntheziser zoals bijv. een rm1x waar je geluiden zelf kan creeeren en deze kan stapelen op mijn aanwezige harddiskrecorder.
Het mooiste zou zijn dat de keyboard een opname heeft die je met het afspelen ook kan bewerken met de aanwezige effecten op het keyboard zelf.

volgens mij heeftie t over een ...work station met idd effx erin die die weer kan resamplen ,..
dan denk ik asje kwaliteit wil aan een ensoniq board
misschien is toch een leuk va ala de virus enso ook okvoor hem

astie toch een harddisk rec gebruikt !

de dp2 fx processor zoit de asrx en de asr10
en die kan je weer van mij kopen voor een redelijke prijs ..jaja
de wionderen zijn de wereld nog niet uit

Het is een kawai sx240 geworden , dan begrijp je wat ik bedoel.

Deze kawai heeft midi en kan cubase aansturen , reeds niet ondersom zoals ik dus ook zou willen.

Voor mij in ieder geval een geslaagde aankoop.

Voor mij in is deze thread klaar :slotje: maar jullie mogen nog wel even na babbellen hoor.:D

Groet

Net als de Kawai SX kan de Nord lead dat ook wel volgens mij ;)

Ook via de jack ingang?

Ook via de jack ingang?

Jajajajaja , ik weet het wel , het is een beetje raar neergezet , SORRY hoor.
Had nog geen neutje op :biertje:

Ik heb een Roland Juno-G te koop staan
Zelfde klankmotor als in de Fantom-X.
16-part MIDI sequencer + 4-part audio sequencer
vijf schuivers voor het audiogedeelte, een datadraaiwiel, een D-Beam, een pitch/mode-hendel en groot verlichte display
volledig integreerbaar in een computer set-up (USB)
SONAR LE softwarepakket voor PC krijg je erbij
528 MB uitgebreid geheugen ook inclusief

stuur even een bericht als je interesse hebt.

Status
Please reply by conversation.
Back