Kromme tenen, kind molesteert mijn speakers!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben benieuwd hoe oud dat kind is

die ticket naar kiev lijkt me wel een toffe reis. :okdan:

Anyway even proberen met n stukje ductape m voorzichtig terug te ploppen/trekken ofzo? stofzuiger lijkt me wel n beetje te hardcore, anyway, succes.

Hier in Belgie hebben ze leuke kelders

Oei, Die is op het randje hoor 8)

Hex zit wel eens vaker op het randje met zijn opmerkingen. Hij maakt leuke muziek, dat wel, maar ik vond dit ook niet zo geslaagd. Wederom......

Vind over het algemeen deze kinderen scheld-draad niet geweldig. Beetje, nou ja....... kinderachtig eigenlijk.

jij hebt iets tegen kinderen ofzo? :P

DAt zou je kunnen denken i.d.
Maar dat is hellemaal niet het geval, zo'n kind ondekt alleen maar zijn omgeving.
maar wel aan ouders die hun kinderen niet i.d. gaten houden of die alles maar toe laten (opvoeding) annyways.... rottig voor de topicstarter z'n speaker... dat is het.

Hier in Belgie hebben ze leuke kelders

OEI...

fout.jpg

Hex zit wel eens vaker op het randje met zijn opmerkingen. Hij maakt leuke muziek, dat wel, maar ik vond dit ook niet zo geslaagd. Wederom......

Vind over het algemeen deze kinderen scheld-draad niet geweldig. Beetje, nou ja....... kinderachtig eigenlijk.

maar dit is toch meer een ouders bash draad? anders maak ik mu uit den voete.

Picture%201_0.larger.jpg

gewoon even de speakers beluisteren, ook bij lage frequenties checken of er geen geratel of iets dergelijks inzit. en als het wel zo is, de ouders aansprakelijk stellen. en die rotkinderen even heel hard in hun oren knijpen :D

checken anders weet je t nooit en kinderen zijn alst goe is verzekerd by de ouders krijgje meestal wel gezeik !:okdan:

@R-ond: bedoel je, als je ouders in de oren knijpt of als je de kinderen van de ouders in de oren knijpt? ;)

Gewoon kijken/luisteren wat er aan de hand is, indien er beschadiging is melden bij de ouders van die kinderen en die zijn daar als het goed is WA voor verzekerd.

het enige juiste antwoord hier - wel snel zijn, anders wordt de schade ongeloofwaardig en lastiger te bewijzen.

Niet dat ik er persoonlijk aanstoot aan neem, maar van mij
mogen die keldergrappen wel even geschrapt worden for the
sake van het synthforum. Één Geenstijl.nl is immers al meer
dan genoeg.

Niet dat ik er persoonlijk aanstoot aan neem, maar van mij
mogen die keldergrappen wel even geschrapt worden for the
sake van het synthforum. Één Geenstijl.nl is immers al meer
dan genoeg.

Idd, 1x is leuk maar nu denkt iedereen met hetzelfde grapje leuk te zijn... NOT!

Als je het aan mij vraagt..... :slotje:

slotje hoeft niet eens, maar 80% is niet van belang en dient de mens
in geen enkel opzicht. filteren die hap.

Als je nog een keer van die kutkoters over de vloer krijgt zorg dan dat je een pot met snoep aan de anderen kant van de kamer hebt staan. Dat hij heel goed te zien is maar dat ze er niet bij kunnen.
Zul je zien dat ze daar constant omheen cirkelen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back