[snippet] prog/melodic house track

Gerwin

Stamgast
PM.mp3

een snippet van een track waar ik mee bezig ben, ik zit nog een beetje met de bassline...hij klinkt ietwat hoog en ik vroeg me af of iemand dat echt storend vindt?

wat ik persoonlijk wel leuk vind, ook al klinkt het een beetje cheesey, is de wat vette saw pad met een delayed lfo op de pitch (eigenlijk gewoon een automatisering van de 'lfo amount')

(is gemaakt met Reason 2)

Vind de bassline niet storend hoog. Denk dat wanneer hij lager zou zijn, hij misschien zelfs de kick in de weg zou gaan zitten. Maar da weeknie zeekur..... Had in het begin van de track het idee dat het allemaal wat langzaam op gang kwam.

MAAAK AFFFFF :D

Lekker lekker lekkerrrr... probeer hem a.u.b. zoveel mogelijk monotoon te houden wat mij betreft! Niet te snel opbouwen met nieuwe instrumenten Hou het intro wat langer voordat je het melootje erin stopt... pas na 2.5 minuten bij een break die erin laten komen ofzo.

Als je wil kan je hier een heerlijk lange kneiter undergroundtrack van maken...it's up to you!

Laat maar ff weten wanneer hij af is!!

thx! :)

ja, wil hem eigenlijk ook wel dieper houden en veel meer aandacht geven aan de structuur en de percussie/fx

ik hou jullie op de hoogte

ben er even mee bezig geweest en heb hem iets uitgebreid, ik moet nog veel meer aandacht aan de percussie/fx besteden en hem niet te blij laten klinken ;)

PM2.mp3

Back