Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal er wel van langs krijgen omdat het supersimpel blijkt ofzo
dit is echt een super eenvoudig dingetje en bovendien komt een relatief gehoor hier om de hoek kijken ipv een absoluutInderdaad!! nondeju hehe
Je kan toch zelf ook een nootje aanslaan en gewoon volgen wat er gebeurd?
Zo leer je het nooitdit is echt een super eenvoudig dingetje en bovendien komt een relatief gehoor hier om de hoek kijken ipv een absoluut

Maar als ik het dan los op het gehoor doe zijn de 2e en 4e akkoord dezelfde ipv 1e en 4e.
maar ik zal het verder zelf wel uitzoeken, is inderdaad beter als ik er zo over nadenk
Hallo,
Zo op het gehoor:
Cm
Gm
Fm
Cm
gr Tony
het is van een nederlands "bandje" met maar 2 leden;
Gitbox
het nummer heette "it takes a lot of soul" en is meteen ook het enige mooie nummer wat ze gemaakt hebben naar mijn mening.
het stond op een Noorderslag ceedeetje
op die cd stond ook het prachtige "de kraaien" van Manuel

Ik dacht dat er stond raad de accordion en dus wilde ik een opmerking over electrovolt gaan maken, maar ja akkoorden dus. Lijkt er ook op als je snel kijkt![]()
Dat dat het enige mooie liedje is wat ze gemaakt hebben kan ik wel geloven. Die accoorden die je hoort dat zijn vier witte toetsen op een rij, als je gewoon een beetje loopt te kutten op een Philicorda speel je het al tegen wil en dank.
Ooh qua kwaliteit is het volgens mij niet slecht,
maar het is een beetje navelstaar duister experimentele rock-achtig,
veel en serieus
niet echt mijn ding
dit ene nummer is het gehele nummer enkel die philicordia en een ouwe versleten drumbox,
mooi in ze'n eenvoud
ook nergens op het net terug te vinden.....