sander
_
Doe mij maar een 106, bah zo'n 60 vind ik maar niks!
Dombo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Doe mij maar een 106, bah zo'n 60 vind ik maar niks!
Overhypte synth, vind ik. Het meest irritante vind ik polyfone synths die niet aanslaggevoelig zijn. Dan liever een monofone synth. En dan dat ie maar 1 VCO/DCO heeft.
Ach aanslaggevoeligheid das alleen voor top 40 coverband toetsenisten
Beter nog, neem een Juno 6, 60, 106 én een Polysix
en ook nog een Jupiter 8
![]()
Tja, bij sommige muziek wil je wat expressiever zijn dan de standaard.Wat een grote onzin. Aanslaggevoelig heb je echt niet nodig.

Is samba muziek niks voor jou dan?Hmmm aanslaggevoeligheid...zal wel goed zijn voor samba muziek ofzo?

Iets aanslaggevoeligs wil je natuurlijk niet meer in je huis hebben na 9-11
*zet aluminium hoedje op*

Is samba muziek niks voor jou dan?
O ja, ik was vergeten dat jullie knoppen draaiers waren. Daaarom heb je die expressiviteit niet nodig,![]()
![]()
![]()

Ik weet het, het is moeilijk om goed te lezen,ik vind het wel stoer als je zo expressief bent dat een juno60 te min voor je is![]()
. Zie mijn citaat van een vorige post:Tja, bij sommige muziek wil je wat expressiever zijn dan de standaard.
Ik ben niet anti juno60, begrijp me goed. Dat ding klinkt best wel lekker maar is gewoon overhypt: te duur voor wat het biedt.
Je kunt er piano op spelen. Wordt wel een speeldoos piano,volgens mij moet je er gewoon geen pianoconcert mee willen spelen
daar is ie niet geschikt voor
voor een heleboel andere dingen is ie HEEL erg geschikt
elke euro dubbel en dwars waard
.Je kunt er piano op spelen. Wordt wel een speeldoos piano, .
Luister, het is een tof ding, maar soms ongroei je die fase.
Je komt echt over als een super arrogante lul