Legowelt song met Kraftwerk - Tour de France sample

BlackEyed

Geschoren lid
Ik zoek een song van Legowelt (denk ik), maar ik kan 'm niet meer vinden. Ook hier http://www.cheebadesign.com/perfect/kraftwerk/sample.htm niet.

Ik heb het nummer een keer met het "gehijg" uit Tour de France gehoord, maar ook een keer zonder (omdat wellicht de sample niet clearde?).

Mijn vraag dus: welk nummer van Legowelt is dit? Of is het van iemand anders? Het was in ieder geval in de elektro stijl van Legowelt.

Bedankt alvast.

DE GOUDEN TIP: vraag eens raad aan "smackos" (forum-lid hier en ergens in de duistere wereld van de Den Haagse bunkers ook gekend als legowelt). Ik denk dat hij je verder wel zal kunnen informeren.

tja zal toch wel hier te vinden zijn ergens...

lego-tower.jpg

Zat die gast van Legowelt niet in de gouden kooi?

This amsterdam fake electro is made by talentless & fantasyless pretentious cokeheaded pricks that don't give a fuck about music

Dickie we love you! :D

haha over electro gesproken.. vriendin van mn vriendin (type boerinneclubkut) probeerde een felle discussie met me aan te gaan over wat nou electro was, niet te geloven wat die allemaal uitkraamde... :D

o.a. enkele nummers van de partysquad, hippe italiaantjes met glimmende cd spelers etc etc..

met nog een reactie dat ze vaker naar grote hippe feesten ging waar ze supergoede electro draaiden en daarom wist ze het beter als mij (dan mij?)

:verkoght:

Edit: NVM :)

Edit2: is ze blond? :D

Laatst gewijzigd:
Back