Goedendag synthforumgebruikers!

=Leonardo=

Nieuwkomer
Hallo beste mensen,
Normaal bladerde ik altijd een beetje door deze site heen maar vanaf nu ga ik ook maar is wat posten. Ik ben nu zo ongeveer 4 maanden bezig met reason 3, hierbij gebruik ik mijn e-mu xboard 49.
Ik begin beetje bij beetje meer te snappen van het hele produceer gebeuren, maar ik hoop hier op dit forum natuurlijk nog veel meer te leren!
Plaatjes draaien doe ik al vanaf me 12de eerst ala apresskihutstyle maar de laatste twee jaar(ben nu 19)ben ik wat meer creatiever bezig om het zo maar te noemen. Ik draai met twee numark tt pro 2's en een dm2002x die binnekort plaats gaat maken voor een x1500/2de hands nuo5 of
ddm4000??+battlemixer. Ik twijfel nog een beetje, het moet in ieder geval een mixer zijn waarmee ik ook wat 'turntablistskills' kan opbouwen. In ieder geval krijg ik een dezer dagen een mooi mixvibes dvs pro timecode pakket binnen wat ik waarschijnlijk ga combineren met een akai mpd 24 die ik ook weer icm reason kan gebruiken!!:mega: Ik hoop dat de medemensen zo een beetje een beeld hebben in welke hoek ik zit!
adiiozzz

Back