[gespot] Tr-909

Origineel geplaatst door Laurens O
E 1925,- voor de liefhebbers.... :)

Wat een ongelofelijke afzetprijs!!!>:|

Hmmm, ik heb ook nog ergens een 909 liggen...

Origineel geplaatst door Laurens O
E 1925,- voor de liefhebbers.... :)

Heb je dat geinformeerd?:confused:
Ik zie geen prijs, maar als dat zo is ...:confused:

Of bij M_House denken ze*D *D *D

Natuurlijk beseffen ze ook dat ze wel meer mensen binnenkrijgen als ze die 909 houden. Er zijn nog steeds veel mensen die onder de indruk zijn als ze een 909 zien (ikzelf nog steeds, bijvoorbeeld) en dan onthouden ze die zaak wel. Dus de prijs hoog maken en vervolgens over een maand of twee voor een redelijke prijs wegdoen is nog niet zo'n slecht idee.
Of stel iemand komt binnen met een Arp 2600 en die wil perse een 909...

Dat vind ik altijd een beetje jammer; geef gewoon 1 prijs en je voorkomt scheve gezichten. Er zijn helaas meer zaken die dat doen. (nee ik wil niet de bekende discussie opstarten)

4000 florijnen voor een 4e hands 15 jaar oude drum-pc is op zijn z8 gezegd een béétje duur.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dus de prijs hoog maken en vervolgens over een maand of twee voor een redelijke prijs wegdoen is nog niet zo'n slecht idee.

Dat is een heel slecht idee. Zo kom je als zaak natuurlijk nooit meer geloofwaardig over. Als je hem als lokkertje wil gebruiken dan kan je hem beter een tijdje niet te koop zetten. En daarna voor een redelijke prijs verkopen. 1925,- euro is overigens zeer zeker geen redelijk prijs.

Ik bedoel eigenlijk toen ik daar voor het eerst kwam voor een 303 zag ik in een hoek een Fairlight staan, een Korg MS-20, MS-10 en een of andere ARP bak, verder zag ik verder op nog een andere 303 liggen. Ik heb er zelfs ooit een Oberheim 4 voice gezien. Dat maakt op dat moment wel indruk. Ik heb toen niet naar prijzen gevraagd. Misschien waren ze wel gruwelijk duur en stonden ze daarom er nog allemaal, maar het feit was dat ik dacht dat ik in een Analogue hemel was en niet in een zaak waar je overal doodgegooid word met de nieuwste behringer (no offense) fx processors ala Conijn, EMI en andere zaken.
Maar goed. Ik heb al een 909 en als ik er nog eentje wil dan haal ik die wel uit duitsland.
Nu weer on topic...

Als je op deze manier moet lokken, kan je beter gaan sluiten....
Het is trouwens meer dan ƒ 4000,- nl ƒ 4250,-!!!!

Maar goed je hebt vraag en je hebt aanbod...
Je moet hem niet kopen...natuurlijk.

Michael.

Maar goed. Ik heb al een 909 en als ik er nog eentje wil dan haal ik die wel uit duitsland.
Nu weer on topic... [/B][/QUOTE]

Idd heb de mijne ook uit Duitsland, heb er € 1150,- voor betaald, in nieuwstaat!

Michael.

Origineel geplaatst door BasicSystem
Je kan die oude bakken natuurlijk ook gewoon in een museum zetten, dan kan iedereen zich eraan vergapen.....
Naast een melletron, memorymoog plus, enzovoort..... aaaaaaaaaaaaargh.. Er ligt overgins geen tb-303.. :)

Mijn 2 Cent..

Mijn 2 Cent..

Er is voor een winkel (die tenslotte naast winst ook nog BTW moet berekenen aan klanten) weinig te verdienen in het gangbare vintage spul. Maar ja.. dit soort prijzen zijn buiten alle proporties.

Koop dan een 909.. en zet die permanent in je zaak neer.

Maar goed.. wij weten het natuurlijk allemaal beter :)

Re: Mijn 2 Cent..

Re: Mijn 2 Cent..

Origineel geplaatst door CraZ
Maar goed.. wij weten het natuurlijk allemaal beter :)

Dat dacht ik toch ja !!

;)

Maar goed...het is natuurlijk wat de gek ervoor geeft. En gelukkig voor hun zijn er denk ik
nog genoeg idoten met te veel "funny money" die het er voor willen betalen...
In welke staat is die 909 trouwens?

equate

Back