[gespot] Tr-909

vintage is giganties over de kop gegaan met zijn prijs en helemaal met de euro en waarom?????
het slaat nergens op zoveel geld voor een 909 terwijl er zat van die dingen in omloop zijn voor hele mooie en scherpe prijzen
kijk in duitsland hoeveel er niet verkocht worden voor een eerlijke prijs en aan de vervoers kosten kan het niet liggen
dat zal op zijn hoogst 40€ zijn als het met het vliegtuig verzonden word en onder rembours

zonde dat de prijzen worden opgevoerd zo en dat er mensen zijn die dat er nog voor uitgeven

het valt me steeds meer op dat de prijzen te hoog worden voor vintage ,, kijk bv de korg ms20 maar die je 2 jaar geleden nog voor 1000 gulden kocht en tegenwoordig lachen ze je uit alls je een bod doet van 700€

waat ligt het nou aan

is het de euro of de mensen die het vintage spul kunstmatig proberen op te voeren of de mensen die niks om geld geven en alleen maar geilen om die 909 te hebben

ff kijken wat ik nog te koop heb

aha een tr808 in goede staat voor 2500€
en een tr909 voor 3000€
tr707 achhhhhhhhhh die moet nog wel 1000€ opleveren
en in de aanbieding een ms20 voor de prijs van 2300€ (geen orginele patchkabels en zitten dikke krassen in)
8o) 8o) 8o) 8o) 8o)

het word steeds gekker en het is jammer dat het voor de beginnende muziekant niet meer haalbaar is om zulk spul te kopen op een gegeven moment
daar gaat al het nieuwe talent die zich de pleuris moet werken in de bolle velden om een lullig vintage apparaat te kunnen kopen

diep triest

Origineel geplaatst door zoe
het word steeds gekker en het is jammer dat het voor de beginnende muziekant niet meer haalbaar is om zulk spul te kopen op een gegeven moment
daar gaat al het nieuwe talent die zich de pleuris moet werken in de bolle velden om een lullig vintage apparaat te kunnen kopen

diep triest

Eeeh..als beginnende muziekant begin je met bv. een MC303 en die MS20 komt later pas...op weg naar een ARP2500:D :D

het is idd gewoon heel erg duur! punt.

maar misschien leuk om erbij te zeggen dat dit bakske van de producer van urban dance sqaud is geweest....
niet dat ik er dan gelijk 1925 voor over heb ofzow...

Vintage bakken worden alleen maar duurder. Ze worden ook alleen maar ouder en inderdaad zoals Bass zegt begint een beginnende muziekant niet met een MS-20.

Kijk eens naar vintage modulars. Die prijzen zijn helemaal absurt. En deze worden niet eens gebruikt door grootheden zoals prodigy enzovoort. Wat een Moog modular tegenwoordig opbrengt is ook van de gekke.

Over een paar jaar zijn Nord Leads en Access Virus al vintage synths en redelijk betaalbaar.

ff een tip.

Heb je je spaarloon vrijgekregen, zet het om in 909s die je vanuit duitsland hier laat komen. Zet ze op de zolder en verkoop ze over een jaar of vijf en waarschijnlijk heb je zo'n 400 a 500 euro winst per 909 als het niet meer is. 909s worden er niet jonger op.

Wat voor staat is de 909, pfffff voor die 1950 pleuro's moet je hem nog dicht, nooit opengemaakte orginele doos verpakking met een bos bloemen en een hele grote gouden strik erom heen verwachten. :slotje:

100ste bericht :biertje:

Tering, wat een prijs... BAH !!!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
ff een tip.

Heb je je spaarloon vrijgekregen, zet het om in 909s die je vanuit duitsland hier laat komen. Zet ze op de zolder en verkoop ze over een jaar of vijf en waarschijnlijk heb je zo'n 400 a 500 euro winst per 909 als het niet meer is. 909s worden er niet jonger op.

Ja en dan fikken je IC's door en dan is het dag met het handje. :doei:

;)

Origineel geplaatst door Mostatic

;)

valt mee hoor zitten veel cmos chips in die nog wel de aankomende 10 jaar te krijgen zijn en de chip programs heb ik hier liggen

;)
Als je geen risico's neemt word je nooit rijk en blijf je vrijgezel. ;)

Wat voor staat is de 909, pfffff voor die 1950 pleuro's moet je hem nog dicht, nooit opengemaakte orginele doos verpakking met een bos bloemen en een hele grote gouden strik erom heen verwachten. :slotje:

...en persoonlijk bij je aan de deur gebracht door een mooie dame in bikini..

8~

equate

Origineel geplaatst door equate
...en persoonlijk bij je aan de deur gebracht door een mooie dame in bikini..

8~

equate
Goddamn! Tim, dadelijk koop ik mijn eigen 909 nog van je terug!!!!! :P

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Goddamn! Tim, dadelijk koop ik mijn eigen 909 nog van je terug!!!!! :P

geen probleem joh....die dame regel ik wel ff !!

Ik hoor 't wel ! hehehe....

:L

equate

Origineel geplaatst door equate
geen probleem joh....die dame regel ik wel ff !!

Ik hoor 't wel ! hehehe....

:L

equate
Equate kende regelt ie het goed....

Wacht eens eventjes.. Heb ik nu met mijn geile hersenen mijn eigen uitgeleende 909 teruggekocht van equate?
aaaaaaaaaaaaaaaargh...... :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid

Dat krijg je als je van die hoge prijzen ziet.... Damn..:stupid :stupid :stupid :stupid

Misschien moeten we maar weer gewoon reeel gaan praten..

de prijs is erg hoog,maar geef ze is ongelijk,wie van jullie zouden niet het zelfde doen

als je nagaat dat de gemiddelde copycatproducer met poen denkt van"hey gaaf dat ding heeft de uitvinder van de techno ...ferry corsten ook!" kopen!

mischien schop ik nu,maar niemand hoeft zich aangesproken te voelen die dat niet wil:)

nog even een toelichting:

het stukje ferry corsten en techno komt voort uit een discussie die ik had met een jongen die van trance hield en bij hoog en laag beweerde dat techno uitgevonden was door ferry....

:D

De prijzen van nieuwe synths (EMS VCS3, Minimoog Voyager, Lassence, SE Omega, Sunsyn, enzovoort) zijn ook hoog. De economie he....

Origineel geplaatst door Shivah
het stukje ferry corsten en techno komt voort uit een discussie die ik had met een jongen die van trance hield en bij hoog en laag beweerde dat techno uitgevonden was door ferry....:D

Wat een sukkel, iedereen weet toch dat de Techno door Tiesto is bedacht.

Origineel geplaatst door Shivah

het stukje ferry corsten en techno komt voort uit een discussie die ik had met een jongen die van trance hield en bij hoog en laag beweerde dat techno uitgevonden was door ferry....
:D

Nee zeg...wat een e*kel !! Iedereen weet toch dat dat DJ Jean is geweest !

:D :D

equate

Back