[gespot] Tr-909

Tiesto...

Die maakt toch van die kinderliedjes-melodietjes-house??!!

Origineel geplaatst door omiel
Wat een sukkel, iedereen weet toch dat de Techno door Tiesto is bedacht.

over ties-to gesproken... wat een schandaal zeg dat die gast de pop prijs heeft gewonnen..
De eer, nou ja goed.. ok: hij is wel een van de grootste nederlandse muzikale export produkten,
maar dat ie dan ook nog 10.000 euro krijgt... Dat verdient hij met een half uurtje draaien.
Sterker nog... hij was niet een aanwezig op de uitreiking omdat hij moest draaien...
Dat geld zou eigenlijk moeten gaan naar echt veelbeloved talent, die er ook wat aan hebben.
Maar goed...da's weer een heeeeeeeel andere discussie..dus waar heb ik het over?

equate

Origineel geplaatst door Shivah
...het stukje ferry corsten en techno komt voort uit een discussie die ik had met een jongen die van trance hield en bij hoog en laag beweerde dat techno uitgevonden was door ferry....
:D

gniffel gniffel... *proest... uche!* [zware stem]Cyberm...[/zwarestem] 8o)

Origineel geplaatst door equate
over ties-to gesproken... wat een schandaal zeg dat die gast de pop prijs heeft gewonnen..
De eer, nou ja goed.. ok: hij is wel een van de grootste nederlandse muzikale export produkten,
maar dat ie dan ook nog 10.000 euro krijgt... Dat verdient hij met een half uurtje draaien.
Sterker nog... hij was niet een aanwezig op de uitreiking omdat hij moest draaien...
Dat geld zou eigenlijk moeten gaan naar echt veelbeloved talent, die er ook wat aan hebben.
Maar goed...da's weer een heeeeeeeel andere discussie..dus waar heb ik het over?

equate
Hij gaat het geld gebruiken om een zangwedstrijd te organiseren en hem of haar verder te helpen om een muziekale toekomst te krijgen. Uiteraard krijgt hij of zij ook een teisto remix.
Hij wil jong talent helpen. Bron: radio 3, 3 minuten geleden op het nieuws.

Genoeg over tiesto.

toevaliig...

Nu hoor ik dus net op de radio dat onze trens-vriend met het gewonnen geld een
zang-contest gaat organiseren voor aankomend talent. De winnaar krijgt de 10.000
piek en mag een plaatje met hem opnemen...

Dat is erg schappelijk van hem ! :okdan:

Ik heb nix gezegd dus...

equate

Origineel geplaatst door equate
toevaliig...

Nu hoor ik dus net op de radio dat onze trens-vriend met het gewonnen geld een
zang-contest gaat organiseren voor aankomend talent. De winnaar krijgt de 10.000
piek en mag een plaatje met hem opnemen...

Dat is erg schappelijk van hem ! :okdan:

Ik heb nix gezegd dus...

equate
Wat zijn we er toch snel bij hier op het synthforum! :) Ik net iets sneller.. 8~

Maar om nog ff op die 909 terug te komen, ik was erg geinteresseerd, want het is gewoon leuk om zo'n ding te hebben maar toen ik die prijs hoorde had ik ook zoiets van: "en ik ben de paashaas", ik heb toen ook maar gauw opgehangen. Het is echt van de gekke, maar ja, hij schijnt wel in zeer goede staat te zijn. Ik heb t er in ieder geval niet voor over, ik wacht mn kans gewoon verder af. Als je geluk hebt kan je ze veeel goedkoper krijgen.

Origineel geplaatst door Laurens O
Maar om nog ff op die 909 terug te komen, ik was erg geinteresseerd, want het is gewoon leuk om zo'n ding te hebben maar toen ik die prijs hoorde had ik ook zoiets van: "en ik ben de paashaas", ik heb toen ook maar gauw opgehangen. Het is echt van de gekke, maar ja, hij schijnt wel in zeer goede staat te zijn. Ik heb t er in ieder geval niet voor over, ik wacht mn kans gewoon verder af. Als je geluk hebt kan je ze veeel goedkoper krijgen.

Met goed zoeken heb je er 2 voor de prijs van 1 ! :stupid

Origineel geplaatst door Laurens O
E 1925,- voor de liefhebbers.... :)

Misschien is het wel een blauwe? Whehehe!!!;) :D

Origineel geplaatst door krz
Met goed zoeken heb je er 2 voor de prijs van 1 ! :stupid

Heb er al 1 gevonden voor 1000 oiro... :W

Ze vragen altijd wel veel geld voor die apparaten, maar ze zijn ook altijd wel erg snel weg. Ik kijk ook wel eens op hun site, maar na een maand is alles wel verkocht, dus blijkbaar zijn er genoeg mensen die het kopen.

Ik heb ook wel eens gebeld, maar dat was een kort gesprek.......

Wat ik wel hoor is dat de apparaten die ze verkopen wel van goede kwaliteit zijn.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Ze vragen altijd wel veel geld voor die apparaten, maar ze zijn ook altijd wel erg snel weg. Ik kijk ook wel eens op hun site, maar na een maand is alles wel verkocht, dus blijkbaar zijn er genoeg mensen die het kopen.

Ik heb ook wel eens gebeld, maar dat was een kort gesprek.......

Wat ik wel hoor is dat de apparaten die ze verkopen wel van goede kwaliteit zijn.

Ken ook andere verhalen...maar dat maar terzijde....:frons:

Ja dat wel. En je hebt dan ook garantie op je 2e hands synth/drumcomp.. wil ook nog wel eens handig zijn (al is dat niet te hopen). Heb m'n JP-8080 er ook gehaald 2e hands.. was gewoon als nieuw (de prijs helaas ook bijna ;) maar ik wist nog niet beter toen :stupid )

Origineel geplaatst door Arthur
Heb m'n JP-8080 er ook gehaald 2e hands.. was gewoon als nieuw

Al dat soort apparaten zijn zo goed als nieuw. Er zijn maar weinig mensen die dat soort dingen al compleet afgeragd te koop aanbieden.

Nou............soms is het best schrikken ,zie soms 303's
en dan moet je zoeken om hem te identificeren......=(

Zaols dit bv:

Attachments

• badcondition1.jpg
    badcondition1.jpg
    72 KB · Bekeken: 110
Maar hoe oud is een 303 en hoe oud is een 8080/8000? :)

Ik denk dat het voornamelijk dedoelt is voor mensen die alles al hebben stikken van het geld en nog geen 909 hebben.
Ik wil zoveel geld niet uitgeven aan een tr-909, als je bekijkt wat je voor dat geld allemaal kan doen.

Kijk een tr-909 is gewoon een mooie drummachine, die de start betekende van veel moois. Althans zo leert de overlevering.

Zonder nu een discussie te willen starten. Ik denk dat een tr-909 tegenwoordig net zo goed vervangen kan worden door samples etc. Bovendien worden deze apparaten steeds ouder en moeilijker te onderhouden. Persoonlijk zou ik liever geld investeren in nieuwe producten.

Back