Updaten Supernova2 lukt niet

Talsma

Ouwe rot
Hey,

Bij het updaten van de SN2 krijg ik de melding: "Packet error Switch off & retry"

Omdat er ook niks in de handleiding staat schiet ik er niet echt mee op. Iemand een idee of ervaring?

Thx!

Als ik het me goed herinner had ik dat ook bij het updaten naar 2.0 . Is uiteindelijk wel gelukt. Doe je de sysex upload vanuit je sequencer? In dat geval wil het nog wel eens helpen het aantal bpms te verlagen (naar 60 bpm of zo).

Thx voor je reactie,

Heb ik idd geprobeerd, had al even gezocht op het forum. Maar zelfs met 20 bpm lukt het niet. Ik heb het via Cubase, MIDI-OX en Bome's SendSX geprobeerd. Zelfde resultaat ...

Ik denk dat er ergens een instelling niet goed staat, maar omdat de uitleg bij de update zo "karig" is .. zou ik niet weten wat ik moet veranderen.

btw ik update hem via een USB interface, zou toch geen probleem moeten zijn?

USB/MIDI interface lijkt me geen probleem. De SN2 lijkt de boel wel eerst te ontvangen maar daarna problemen te hebben met het afsluiten. Ik meen me te herinneren dat bij mij na twee keer proberen het OS wel gewoon overgekomen was, ondanks de foutmelding. Heb je al gekeken? Lukt het wel om banks te importeren via sysex (wel eerst even je eigen banks saven!).

Bij het opstarten komt de huidige geinstalleerde OS versie even op het scherm, maar dat wist je vast al!

Heb je het document snviir_OS2-readme.pdf doorgekeken? Als je het niet hebt kan ik het wel even mailen. 80 bpm zou voldoende moeten zijn.

Is er geen ander apparaat in je setup dat een constant signaal uitstuurt en daarmee het oversturen verstoort? Een clock signaal ofzo...

Als ik hem update an haal ik hem los van de rest, ik hang er even een USB interface aan ( zolang je het een interface kan noemen:P). Dus in principe heeftie geen last van andere apparaten.

btw, ik heb ooit eens geprobeerd nieuwe patches op een KS te "dumpen" maar dat lukte ook al niet.

Back