warp samples button in cubase 4

Eevar

Stamgast
weet iemand waarom de warp sample butten in cubase 4 weg is. in cubase sx3 was hij er nog maar kan hem in 4 niet vinden. het is er wel want ik heb wel plaatjes op internet gezien van cubase 4 met de button. weet iemand hoe ik deze terug krijg?

thnks.

Hallo,

dit SOS artikel is op de "oude" sample editor gebaseerd. In dit geval raad ik aan om het nieuwe Cubase 4.1.x hadnboek te downloaden von onze internetpagina www.steinberg.net --> support --> downloads --> cubase 4.

Er is niks verandert: maar we hebben de boel een beetje opgeruimd en een plaats gegeven.

Gr,

Chris

Het staat allemaal echt duidelijk in de handleiding beschreven hoor

In cubase 4 gaan oa. verschillende buttons automatisch "dicht" / "hidden" als je ze niet gebruikt, in je audio editor zitten aan de linker kant diverse menuutjes/buttons met uitklapfuncties (RTFM ;))

Hallo,

De Sample Editor is met Cubase 4.1 "optisch" verandert, en meer gelijk getrokken met de Score Editor en de "Project Window". De nieuwe handleiding kan van onze internetpagina gedownload worden. www.steinberg.net --> support --> Cubase 4

Het gedeelte over de Sample Editor kan gevonden worden op pagina 233 in de "Operation Manual incl. Score Editor" handleiding.

Gr,

Chris

Back