studio electronics orion odyssey

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
att00001xa6.jpg

http://www.studioelectronics.com/orion-galaxy.php

wat er precies in zit en hoe het klinken zal blijft helaas nog eventjes geheim
het ziet er iig heel mooi uit :)

geil maar wel erg onpraktisch.
deo mij ook maar een gewon cheap-ass rechthoekige bak een 1000 euro goedkoper

Mijn god wat lelijk zeg.
En zouden ze nu echt is met een nieuw product komen?
Of zou het weer een geupgrade versie van de Se/ATC?Omega zijn?

ze te zien is het een 2 OSCige synth, met de standaard features, niks byzonders dus, behalve voor bling bling rimmers :P

steve jobs heeft m ook zo te zien

ik wil eigelijk wel best enkel die case,die synth mag bij Leo voor verkoop.

Het is 'gewoon' een CODE, al is tie wel heel erg sexy.

de Studio Electronics site schreef:
7.26.08: THE ORION GALAXY OMEGA 8!
what is this? it is art. it is light. it is glorious design brought to life by Antoine Argentieres, the man, who sagely let his fondness for Stanley Kubrick's past century enigmatic odyssian vision of the future (and re-visioning of pivotal past events) inspire a house fit for the majestic voice and verve of the Omega8––a cathedral of transformation; the great work of the synth; a mind before matter mystical alignment of awareness: light and sound waves that reveal the ORION GALAXY, expanding and growing and luminous.

omega C.O.D.E specs; new "2008" sound bank; space and light show for the Star Child in all of us. available now for those who "have the greatest enthusiasm and confidence in the mission."

zo gewoon is die CODE niet en ook een SE1X is niet gewoontjes

zijn hele vette bakken met een top sound

maar ja, die code en se1x waren er al, dus....... inderdaad oude wijn in nieuwe zakken. of ze nou vet zijn of niet.

maar ik denk dat het ook niet meevalt voor de kleinere bedrijven om zomaar even met iets helemaal nieuws te komen, zelfs voor de grote bedrijven is dat lastig. eigenlik zie je dat veel synthfabrikanten (lang) voortborduren op een idee en het zou ook gekkenwerk zijn om dat niet te doen denk ik.

en je moet maar zo denken: geen nieuws is goed nieuws! ;)

Net alsof dat voor jou uitmaakt of iets vet is of niet, je verkoopt het toch weer binnen een week ofzo...maar zo zie ik er nog wel een paar voorbijkomen

Deze Space-age bak ziet er werkelijk fantastisch uit, nu hopen dat hij net zo mooi klinkt als dat hij eruit ziet :luv:

Hij staat vast goed bij m'n Indigo :P

Lul toch niet man.
SE is echt de koning in producten tot op het bot uit melken.
Ze deded bij de CODE al voorkomen of het wat nieuws was om er een lekkere prijskaart aan te hangen.
En nu flikken ze het zelfde truukje met 1 of andere hippe designer.
Vervolgens je krijgt geen absoluut geen waar voor je geld en je betaald lekker dik voor iemand zijn cosmetisch hippe ontwerp.

Vind het wet goed dat synthdesigners een beetje over the top gaan in hun ontwerp. Of het daarmee echt nieuw is of zo, is van minder belang.

Er komen maar weinig nieuwe synths uit met wat mooie looks, of die in ieder geval boven de middenmaat uisteken. Niet dat ik deze zo geweldig vind, maar het heeft toch wel iets. Meer een publiekstrekker dan een serie-product lijkt me.

Back