studio electronics orion odyssey

mja, die demo van die CODE is echt super vet.
Maar een code is geen se1x. tis een 2vco met 2 suboscs bv

Lul toch niet man.
SE is echt de koning in producten tot op het bot uit melken.
Ze deded bij de CODE al voorkomen of het wat nieuws was om er een lekkere prijskaart aan te hangen.
En nu flikken ze het zelfde truukje met 1 of andere hippe designer.
Vervolgens je krijgt geen absoluut geen waar voor je geld en je betaald lekker dik voor iemand zijn cosmetisch hippe ontwerp.

Gelukkig had ik eerder nog niks gekocht van SE dus ik kan met dit prachtige model mooi instappen :okdan:

Een Code os een se1x met wat sub oscs ja.
Niks extra's of zo.
Dan veel eerder een RME hoor.
Mikebar waar ik een se1 heb gekocht wilde ook een voyager ipv die se1 en die heeft ie toch laten staan omdat ie minder klonk in zijn optiek

En ference wil ook wel een se1 hebben.

Daarnaast is het gewoon doelroep gericht. De 1 wil een muur van modulairs en de andere een space vormgeving.

Ben je er de 30ste bij bij beppe loda mono? is in rotterdam

Kijk deze designer zal best een hoop geld vangen hier voor.
En je krijg er qua geluid tov een Code niks extra voor terug.
Maar die ontwerper zal toch echt betaald moeten worden.
Dat is dus een beetje mijn punt.

Ik ben de 30e wel vrij maar waarschijnlijk ergens anders.
Eind September ben ik wel ergens in R'dam ;)

Ik denk dat er maar weinig huidige bezitters zijn die overtuigd zijn dat ze een upgrade moeten gaan doen naar dit ding omdat ze er qua functies of geluid op vooruit zullen. Maar het zou nieuwe kopers kunnen trekken natuurlijk.

steve jobs heeft m ook zo te zien

De kleur wit is dan ook het enige wat overeenkomt met Apple, maar qua design zou ik dat nou niet bepaalt willen zeggen. Wat een kermisding zeg.

Sja een CODE.
Die gasten kunnen ook echt niet met wat nieuws komen.
Die CODE is ook gewoon een SE1x met een update.

:doei:

Het gaat hier om een Omega Code (polysynth),niet een SE1-x (monosynth)...

Maar vind dit ding lelijk,ziet er uit als al die Apple crap...en idd,kom gvd eens met wat nieuws SE...

De vormgeving komt uit de space-age design jaren 60/70 retro als je het zo noemen wilt en inderdaad niet iedereen houd ervan. De een houd van eikenhout :erm: een ander van riet :erm: ik zelf ben groot liefhebber van Eames en Knoll design meubelen jaren 60/70 en dus ook van dit model van SE er zullen vast nog meer Space 1999 fans onder de indruk zijn van dit model en ik denk dat SE dit model dan ook meer voor hun heeft uitgebracht dan voor de fans van houten zijkanten wat overigens ook heel mooi kan zijn op sommige synthesizers.

Overigens zullen sommige deze dan ook wel lelijk vinden?

hifli.jpg

hifli_david.jpg

e7_1_b.jpg

Het gaat hier om een Omega Code (polysynth),niet een SE1-x (monosynth)...

Maar vind dit ding lelijk,ziet er uit als al die Apple crap...en idd,kom gvd eens met wat nieuws SE...

Beetje simpel dit weer.

Kijk deze designer zal best een hoop geld vangen hier voor.
En je krijg er qua geluid tov een Code niks extra voor terug.
Maar die ontwerper zal toch echt betaald moeten worden.
Dat is dus een beetje mijn punt.

Ik ben de 30e wel vrij maar waarschijnlijk ergens anders.
Eind September ben ik wel ergens in R'dam ;)

Je punt ontgaat me deze keer er zijn genoeg mensen die voor design betalen. Heeft ook niks met apple te maken maar met vormgeving.

En SE maakt geen spullen om specifiek mono te plezieren. Daar is genoeg ander spul voor. Beetje simpel dus in mijn optiek.

Laat ze toch zeveren. Er is altijd wel wat mis als er iets nieuws van SE komt.
Ze maken gewoon dingen die goed te gebruiken zijn in elke setup. Iig veel minder laf dan die anderen die maar steeds dezelfde romplers uitbrengen met nog grotere samplebanken.

Beetje simpel dit weer.

Net als Apple ? :D

Ik ben trouwens een groot fan van SE,mijn SE1-x gebruik ik altijd met plezier,ATC-1 jarenlang gehad,Omega staat nog steeds op m'n verlanglijstje...
Maar ipv dat ze met een nieuwe synth komen,stoppen ze gewoon een bestaande synth in een nieuw (en imho lelijk en onpraktisch) kastje...
Doet mij een beetje denken aan de Moog tactiek : Anniversary edition,handtekening er op en duurder verkopen maar...

Ik ben trouwens een groot fan van SE,mijn SE1-x gebruik ik altijd met plezier,ATC-1 jarenlang gehad,Omega staat nog steeds op m'n verlanglijstje...
Maar ipv dat ze met een nieuwe synth komen,stoppen ze gewoon een bestaande synth in een nieuw (en imho lelijk en onpraktisch) kastje...
Doet mij een beetje denken aan de Moog tactiek : Anniversary edition,handtekening er op en duurder verkopen maar...

smaak valt over te twisten :W

dat het ding veel ruimte in gaat nemen tja niet iedereen heeft 20 synths thuis staan :D
en de prijs ach who cares tis niet dat het gekocht moet worden.....
zelf betaal ik graag een paar honderd meer voor een mooiere look :)

helaas is een CODE 8 voices met de nodige extra's zit al op 6500,- dollar
mooi kastje erbij komt ie op 7000,- dollar

uber vette bak voor een prijs die niet voor iedereen te betalen is
maar dromen kost niks :)

Sjonge wat een gelul zeg.
Beetje 500 te veel betalen voor een mooi ontwerp.
Ik heb zelf een Omega gehad en vond het de centjes absoluut niet waard.
Voor dat geld heb je een berg ander leuk spul zo ook met deze gehypte bak.

beetje puriteins om ineens design af te kraken natuurlijk, het kan je smaak niet zijn. Tis ook de mijne niet.

Als iets qua design heel apart en praktisch is, ben ik ook wel bereid om daar meer voor te betalen.

Niet voor een aniversary edition natuurlijk want dat is idd geldklopperij imho.

Anders had iedereen wel een Motif XS, Logic en meer niet, ja toch :P

JIJ hebt zeker genoeg bakken die goedkoper zouden moeten kunnen. Maar ik ben ook erg blij met me SE1.

Waar voor je geld is gewoon een breeeeed en zeker een objectief begrip ;)

Lul toch niet man.
SE is echt de koning in producten tot op het bot uit melken.
Ze deded bij de CODE al voorkomen of het wat nieuws was om er een lekkere prijskaart aan te hangen.
En nu flikken ze het zelfde truukje met 1 of andere hippe designer.
Vervolgens je krijgt geen absoluut geen waar voor je geld en je betaald lekker dik voor iemand zijn cosmetisch hippe ontwerp.
Wat maakt het nou uit, man. Ik zie dit wel 'fly' passen bij Snoop Dogg's SE1-x, z'n Omega en z'n weet ik wat voor ander spul.
Fer shizzle.
:mexico: :D

Back