Goede Synth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

tim

Ouwe rot
Ben op zoek naar een vette synth zo in de prijsklasse 450 tot 550 eurotjes?! heeft er iemand
een aanbeveling??

Je vraag is niet zo makkelijk te beantwoorden. Wat wil je dat die synth doet of kan? Stijl?

En probeer inderdaad eerst even de zoekfunctie ;)

zoek een beetjes iets met progressive geluiden pads,leads,drums etc. maar geen groovebox...
zat aan een virus te denken maar die zijn best expensive!!

zeg eh jongens, hoezo zoekfunctie? kunnen jullie niet gewoon de moog micromoog aanbevelen? lekker vet en die heb ik toevallig nog te koop!

Of als je liever iets met toetsen en/of ingebouwde effacten wilt is een AN1x ook nog steeds een aanrader. Die past zeker binnen jouw budget. :)

Origineel geplaatst door Cozko
Of als je liever iets met toetsen en/of ingebouwde effacten wilt is een AN1x ook nog steeds een aanrader. Die past zeker binnen jouw budget. :)

hmm an1x met het lekkerste bandpass filter dat er is

Origineel geplaatst door Cozko
Komop Leo, die worden toch vrij regelmatig voor 350-400 aangeboden. Toch? :D

hallo, wist ik veel dat snelle henk er met een an1x tussendoor kwam. ik reageerde op die nord rack 2. was een grapje omdat ik er pas 2 weggedaan heb.
ik vind de nordlead 1 trouwens veel leuker dan de an1x, een veel betere synth. en simpeler, voor de beginner.
en niet zo heel veel duurder.

Hier ff een mail van 'snelle Henk' ;)

Je hebt gelijk Leo wat betreft de NL, blijkft ook smaak, maar de NL heeft geen fx en is misschien iets duurder.

geen fx? je hoeft toch ook niet alles tegelijk te hebben?? eerst die synth en dan weer kranten rijden voor een effectenbakkie, al is het maar een mpx100 of studio quad (!!!), meteen een stuk beter dan wat er aan interne effecten in zo'n synth zit.

denk toch dat ik effe door fiets voor de virus hehe!! maar wat is het verschil tussen en virus A en B????

m'n zoontje kwam vanmiddag ook: "wat is het verschil tussen een appel en een peer? een appel kan je eten en een peer ook."
zo zit het ook ongeveer met de virus a en b. 300 euro voor een paar stemmen en wat extra leukigheden, als vocoder en zo.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back