Eerste track

Lekkere track! Vast niet de eerste die je hebt gemaakt ;)

Persoonlijk vind ik tot 2 minuten het e.e.a. niet lekker synchroon lopen, daarom zou ik er op de dansvloer er weinig meekunnen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Het blokje van 2 tot 5 minuten vind ik echt top! Maar rond de 5 minuten introduceer je een beetje een mineurakkoord-lijn die ik, persoonlijk, niet echt lekker vind. Wel een goede akkoordlijn, maar niet passend in het slot van deze track. Maar da's misschien mijn smaak.

Wellicht dat je de track na 5 minuten op een speelse (niet geijkte wijze) kunt "uitkleden", waarbij je dan vasthoudt aan het thema van tussen de 2 en 5 minuten.

Daan

Zoals Daan al aangaf loopt er in het begin een en ander niet synchroom, dit is iets dat echt niet kan in een dansnummer.

Dat gezegd vind ik het echt een lekker nummertje, zeker voor iemand die nog niet zo lang bezig is vind ik het een hele prestatie. Je zou nog wat geluidseffecten of een drone erbij kunnen doen om het geheel wat levendiger te maken maar verder heb ik er weinig op aan te merken. Ga zo door! :biertje:

Sowieso bedankt dat jullie de tijd nemen om er ef naar te luisteren!

maaaaar...

Totdat de kick erin komt loopt die inderdaad niet lekker. Is het niet zo dat dat op zijn plek valt wanneer die kick erbij komt? of gebeurt dat volgens jullie pas als de bass erbij komt?

dat er nog wat fx ed. doorheen kan ben ik het absoluut mee eens... heb een nachtje doorgewerkt om em klaar te krijgen... dus dat soort dingetjes moeten nog gebeuren...

dat het einde niet goed zou passen kan ik me ook wel in vinden, ik heb tot nu toe veel de neiging gehad om 2 nummers in 1 te proppen. ik vind het moeilijk om echt 1 thema aan te houden en die interessant te laten blijven.

misschien dat anderen nog wat nuttige kritiek hebben?

T-Bag

Back