Hardstyle Kick

Nebulizer

Nieuwkomer
Zou iemand me uitgebreid uit willen leggen hoe je een perfecte Hardstyle Kick maakt? Ik ben al zolang aan het kloten maar wil niet echt goed lukken. Ik heb 1 of 2 goede maar niet zeflgemaakt. Teminste Deels meegeholpen. Maar ik wil het nu is zelf kunnen.

alvast Bedankt!
Gr. Nebulizer

*B.v. een Frontliner Kick is zo een perfecte kick. Je kunt me ook op msn toevoegen. Rob__vdBerg@hotmail.com*D

Ik vind het niet echt duidelijk wat er word gezegd het gaat meer om de kick als die van toonhoogte verwisselt word. ik moet iemand hebben op msn en die screenshots kan sture hoe het moet of het in een projectje zet stap voor stap.

Ik vind het niet echt duidelijk wat er word gezegd het gaat meer om de kick als die van toonhoogte verwisselt word. ik moet iemand hebben op msn en die screenshots kan sture hoe het moet of het in een projectje zet stap voor stap.
Als je dat topic wat ik net postte niet eens snapt, is het onbegonnen werk.
Dat topic is alles wat je nodig hebt en is het duidelijkste wat er over te vinden is op heel het internet (voor zover ik weet).

als je een frontliner kick vet vind heb je maar 2 dingen nodig: Microtonic en een Sample(s).

Je moet gewoon je eigen kicks proberen te maken. Er is gewoon geen andere manier, tenzij je geen ambitie/inspiratie hebt en gewoon dezelfde poep wilt maken die word gereleased tegenwoordig.

Anders vraag je Zany of tie je ff toevoegt op msn?

Wat is zijn msn haha ? :P

Ow ik ben het volledig met Chemical eens. Ik zou je wel willen helpen maar dan moet je wel open staan voor eigengemaakte kicks en FL hebben.

Ik ben er sinds kort een beetje achter, en dit zonder een vage topic...
maar gewoon zoeken! lezen, proberen, nog meer proberen, weer lezen.. en vooral veel f.. geluid aan horen

Maar volgens mij gaat het zo:
Je pakt een aantal samples. kicksamples wel te verstaan, laat die desgewenst door een kanaal lopen via de mixer en gooit daar (iig) een sidechain compressor op (in FL zou ik ook de multiband nemen). Je hebt iig een sub kick nodig, bv de 808 kick die zo lekker lang door dendert.. die naar eigen smaak aanpassen. cut het begin een beetje. een andere kick hoeft geen sub bass te hebben maar bepaalt de sound van de kick, lekker crispy ofzo. je kan deze kick ook best een toon (weet ik hoe dat heet) hoger gooien.. daarmee gewoon lekker expirimenteren!!!

Back