JMJarre Equinoxe 5 cover

Heb even de tijd genomen om er goed naar te luisteren...en om een keer in tegenstelling te spreken zoals de anderen...ik vond het een alleraardigste cover.

Enig gemis was het riedeltje op het eind van het nummer...oftewel de 2e synth naast de "hoofd tune" die van hoog naar laag gaat.
En verder mag het nummer iets breder afgemixed worden waardoor het nog meer ruimtelijker (letterlijk en figuurlijk) gaat worden.

Voor de rest zeker geen slechte poging...:biertje:

Ok, ik heb die 2 stukjes gelezen over kritiek, en inderdaad ik was wel wat te overhaast met reageren.

MIJN EXCUSES VOOR JULLIE ALLEMAAL!!!

Alleen is het dan wel zo, als je niks aan de cover vond geef dan aub wel duidelijk aan met wat er veranderd moet worden. En dat wil ook nog wel is vergeten worden.

2. Opbouwende kritiek is bedoeld om mensen te motiveren om (zoals in mij geval de cover verbeteren) hun fouten te herstellen.

Met opbouwende kritiek wordt er dus ook niet bot tegen andere gedaan, want zo kunnen problemen ontstaan.

Dus ik vraag jullie nu vriendelijk om in het vervolg, iets minder bot te zijn.

Maar goed.

Nu weer On-Topic aub.

Ik ben dus nu met een verbeterde versie bezig. Er zit nu veel meer dynamiek in en het klinkt niet meer zo leeg.

Met de VCS 3 SFX ben ik bezig (wat overigens ook geen makkie is).

Ik stel het project nu ook iets uit aangezien ik binnenkort ook weer naar school ga (Ja, Ik ben nog maar 17).

Back