Sound on Sound Synth Secrets

Zeer handig! Bedankt. Ik wou dit zelf ook al eens samenstellen, maar had dan toch maar besloten dat ik daar eigenlijk te lui voor ben ;)

Handig hoor, dit overzicht.

Tot nog toe bewaar ik mijn SOS's allemaal en af en toe blader ik wel eens door een ouwe, bijvoorbeeld om een review terug te lezen of zo. Maar de artikelen met tips en achtergrondinfo vond/vind ik ook altijd erg waardevol. Jammer (maar begrijpelijk) dat het tegenwoordig allemaal zo software gebaseerd is. Als er eens een hardware bak instaat mag je je handen dichtknijpen.

Maar ja, het is nog steeds het beste recording / muziekblad naar mijn mening en de enige die ik nog koop :)

Dank voor de link waarin ze allemaal bij elkaar staan. Hendig voor op de iPad inderdaad want uitprinten resulteert in twee telefoonboeken, probeer die paketten maar eens in te binnden.
Fijn blad, ik lees vooral de interviews met producers ("hoe is die plaat gemaakt"), recensies van ingezonden muziekjes (hoop azijn daar, wel vermakelijk), ProTools- en Appletips en hardware tsten. Met testen van software en microfoons heb ik niks, gauw door naar de conclusie.

Laatst iets van 10 jaargangen weggedaan, ik keek er werkelijk nooit in. Binnenkort maar weer eens een set op het forum zetten.

Zou iemand die PDF hier willen posten? Voor het Prophet forum moet je eerst registreren zie ik.

Wauw! Alle afleveringen helemaal compleet achter elkaar en nog in een goede opmaak ook!

Klasse kerels! Dank jullie wel! :okdan: :W

(vanuit de trein)Dit zal me niet in dank worden afgenomen, maar voel me toch verplicht dit te melden(wel gekeken, niet gedownload):

All contents copyright © SOS Publications Group and/or its licensors, 1985-2011. All
rights reserved.
The contents of this article are subject to worldwide copyright protection and
reproduction in whole or part, whether mechanical or electronic, is expressly forbidden
without the prior written consent of the Publishers. Great care has been taken to ensure
accuracy in the preparation of this article but neither Sound On Sound Limited nor the
publishers can be held responsible for its contents. The views expressed are those of
the contributors and not necessarily those of the publishers.

Web site designed & maintained by PB Associates | SOS | Relative Media

Is de volgende stap van leden synthforum om hier illegale software links te plaatsen?

Kill dit topic moderator.

Daar heb je wel gelijk in. Gelukkig staan de meeste artikelen gewoon gratis op de website.

(vanuit de trein)Dit zal me niet in dank worden afgenomen, maar voel me toch verplicht dit te melden(wel gekeken, niet gedownload):

All contents copyright © SOS Publications Group and/or its licensors, 1985-2011. All
rights reserved.
reproduction in whole or part, whether mechanical or electronic, is expressly forbidden
without the prior written consent of the Publishers. Great care has been taken to ensure
accuracy in the preparation of this article but neither Sound On Sound Limited nor the
publishers can be held responsible for its contents. The views expressed are those of

Is de volgende stap van leden synthforum om hier illegale software links te plaatsen?

Overdreven. Het is net wat Bikkel zegt voor een ieder mogelijk de afzonderlijke delen van Gordon Reid te downloaden en bijvoorbeeld via Libre Office tot een pdf-bestand te maken.

Nee maar SoS heeft natuurlijk wel gekozen om iets op een bepaalde manier te willen verspreiden. Als je alle afleveringen van GTST opneemt en die vervolgens verdeelt over handige DVD's en op PirateBay zet dan is dat ook illegaal, ook al staan ze nog op Uitzending Gemist.

En toch heeft Roland Kuit gelijk.

Regels zijn regels.
Of gaan we weer maar eens de 2 maten en 2 gewichten bovenhalen?

Misschien alleen maar bannen wanneer het een Belg betreft die de thread heeft gestart...

Waar blijft de synth-mafia nu ?
:slotje::maffia::maffia:

rights reserved.

in welke regel staat dat je geen links mag plakken.

"Overdreven. Het is net wat Bikkel zegt voor een ieder mogelijk de afzonderlijke delen van Gordon Reid te downloaden en bijvoorbeeld via Libre Office tot een pdf-bestand te maken. "

ja dus je mag downloaden en printen alleen voor je zelf. of voor je leuke buurjonge buurmeisje

was het ook niet zo in nederland dat alleen de uploader aanspraakelijk was voor verspreiding en niet de downloader?

Ik had het niet over de gratis toegankelijke links. Een ieder is vrij die te downloaden/ printen. Maar de andere link, denk niet dat die legaal is. Ook werd er hier gevraagd om dat hele pdf hier neer te zetten, denk niet dat dat legaal is. Kill te topic ging wat ver, maar het ging mij om een ieder bewust te maken. Zoiets bij elkaar schrijven kost tijd. Tijd waarin een ander normaal geld verdient. Ook alleen de aansprakelijkheid bij de uploader te leggen vind ik wat makkelijk. Het verlengde hiervan zijn de kunstbezuinigingen(ja, ja, nadenkertje?) ..Ich hab es nicht gewusst.

Volgens de wet valt linken gewoon onder de vrijheid van meningsuiting maar sinds FTD veroordeeld is voor linken nav klachten van Brein, is de situatie wat onduidelijker geworden, temeer daar die veroordeling helemaal niet in lijn is met de EU wetgeving noch met jurispudentie in andere landen.

Overigens kun je natuurlijk helemaal niet zeker weten of die PDF illegaal is. Hem downloaden is in ieder geval legaal.

Back