Subgroover
.1
Go fjoesz, go fjoesz!!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

tja daarom zijn "songs", melodieen en harmonieen niet interessant meer,
soundscapes en geluiden zijn de enige interessante gebieden en met synths kun je tenminste nog lekker sound design doen![]()
sjongejoneg wat een geloel idd
als je zelf niks nieuws kan verzinnen betekent dat nog niet dat anderen dat ook niet kunnen
als je zegt dat melodieen en harmonieen niet meer interessant zijn moet je je echt na laten kijken.. als je zelf t overzicht niet hebt en eigenlijk nog geen deuk in ene pakje boter componeert dan betekent dat niet dat dat voor de hele wereld geldt verder
elitaire bullshit is het niet.. het is eerder loserbullshit
Waar kan ik die link vinden van Tiesto? Ben toch wel een beetje benieuwd wat zijn tegenwoord was..![]()
nou ja dat heeft niets met bullshit te maken, het is gewoon persoonlijke smaak
als een nummer niet voldoet aan bepaalde clichees voor dat genre wordt dat in 99% van de gevallen raar en vreemd gevonden en dat is gewoon een meeloop en oogklepmentaliteit...
Dit was zijn tegenwoord zeg maar:
Ga je deze evolutie juist tegenwerken door tegendraads te gaan lopen doen, DAN heb je pas een oogklepmentaliteit!!!

Volledig mee eens !
.... en als je nou het inzicht hebt om deze in één of anderen vorm toch in een harmonie te brengen, maak je volgens mij de beste muziek die er bestaat,.... de experimentele.
... het verkoopt langst geen kanten en is niet gewild,.. maar kan volgens mij bij het beluisteren veel meer teweegbrengen dan al die overdaad aan nieuwe nummers (ook al klinken die in eerste instantie soms wel goed)
als dat al experimenteel is... geen dance maken.. pfff
Luister maar eens hoe bijvoorbeeld de commerciële house / dance (hoe je het ook wilt noemen) klonk in 1992 en toen in 1996 en dat vergeleken met 2009. Behoorlijke evolutie doorgemaakt dacht ik zo EN DAAR IS NIKS MIS MEE!!!
Lekker laten gaan!

dat hoorde je ook nooit ergens...en nu is het gewoon geaccepteerd metal, dat was 20 jaar terug echt wel anders.