verbroedering

Zo! doe je goed, kan je geen clinic aan onze Irak rapper geven?!? :D

Alles wat ik bij die track mis, komt hier subliem naar boven :halleluja(mischien je vocals nog iets harder inmixen)

Heerlijke mellow jazzy bijna lounge achtige sound..... TOP!!

MAAR GOOI A.U.B. DAT REFREIN ERUIT!!!!!! TENENKROMMEND (en zij zingt vals.......) :duivels:

Zo! doe je goed, kan je geen clinic aan onze Irak rapper geven?!? :D

Alles wat ik bij die track mis, komt hier subliem naar boven :halleluja(mischien je vocals nog iets harder inmixen)

Heerlijke mellow jazzy bijna lounge achtige sound..... TOP!!

MAAR GOOI A.U.B. DAT REFREIN ERUIT!!!!!! TENENKROMMEND (en zij zingt vals.......) :duivels:

Zij zingt niet vals. Ze zingt 2e stem, wat vals lijkt. Ik zou dat eruithalen. Of haar alleen laten zingen (wat ik zou doen). Jullie 2 door elkaar klinkt niet zo geweldig. "vloekt zeg maar". Alleen haar laten zingen in het refrein, het wordt anders te sloom (dat komt door jouw laag frequente zang).
Verder origineel en leuk nummer. :okdan:

Je kan ook vragen aan de zangeres het refrein nogmaals in te zingen. Zij klinkt lieflijk (wat zeer goed bij het nummer past), maar door dubbelen heeft de zang iets meer power. Misschien de zang nog door een autotune halen voor de scherpe randjes eraf te halen en het iets smeuiger te maken.

Ze zingt geen 2e stem, maar dezelfde tonen. Stemmen klinken idd niet zo lekker samen. Verder erg lekkere jazzy tunetjes idd en goede rapstem. Beat zou wel wat dikker mogen vind ik.

Dat refrein is echt te sapzoetig voor mij. Nee geef mij maar wat stoerdere rap.
Dit is toch meer een beetje EO achtige rap. Niet lullig bedoelt hoor :D

Laatst gewijzigd:
God dank, eindelijk een ABN rapper zonder streek accent.
Over de vocal combi is al genoeg gezegd. :) De muziek is echt
geweldig :okdan:

Back