**eindelijk, nieuw nummer!**

Ik heb laatst een Juno 60 gekocht/kregen en om mijn nieuwe synths welkom te heten, maar ik altijd een track met ze! deze liep een beetje uit de hand, want normaal zijn die nummers niet zo uitgebreid.. gewoon een loopje en een solo'tje! maar goed! Hij werd zo funky dat ik niet meer kon stoppen. Dit komt mede omdat ik net uit de studio kom met de band,! Onze eigen synthforum held Franz K heeft ons opgenomen! En ik merk dat ik sinds ik wat over zijn schouder heb meegeken, veel meer grip heb op opnames maken! Dus daarvoor ook thanx Franz! deze bevat ook een gitaar solo, verder alleen juno en wat drums die ik gefruitiet heb! Dus check het uit!!

Trouwens, Het nummer bouwt heel erg op! Dus als je het begin een beetje saai vind, zet het zeker niet uit, want het word steeds groter en bruter!

Alvast bedankt voor het luisteren, Prosoloist

Attachments

• Jelte - Evil Laugh (light version).MP3
    3,5 MB · Bekeken: 100
vind er coole stukken tussen zitten hoor
serieus lekkere gitaar stukken ook vind ik. die staat er mooi op qua sound vind ik :)
beetje lowpass op t arpie?

Af en toe nog wat ruwe kantjes, maar wat een ongelofelijke bak funk is dit :okdan: Loopje in het begin is ook gewoon meteen geweldig.

Maak je met je band ook funk?

nee, vroeger zat ik in een funk band. De band waar ik nu in speel is prog. rock! dus echt totaal iets anders. Hardstikke bedankt trouwens!!

Zie al meteen een 70er jaren politieserie voorbij komen. :D

Deze track vraagt echt om een talkbox vocaaltje!!! :)

Verder vind ik 'm vet fonky, daar houd ik wel van!

Misschien had je aan het einde/outtro net even wat meer aandacht mogen besteden... dat is nu een beetje te plotseling (op een sequencer-achtige manier) afgelopen.

Gitaar heeft een hele mooie sound, alleen ritmisch (muted guitar in het begin van de solo) af en toe net niet helemaal strak, wat de fonky-heid er soms een beetje afhaalt.

Verder: lekker bezig!!! :okdan:

Dit is wel erg funkey. Alleen jammer dat het drumpatroon zo statisch is. Zou er iets meer groove in maken. De rest groovt super. Vind de mix niet geweldig. Sommige dingen komen teveel naar voren en sommige dingen die ik graag naar voren zou willen horen, zitten te ver naar achteren. Ik zou ook wat meer spelen met pan van de synths. Erg veel potentie dit, dat zeker.

jaaaaaaaaah! ik zeg jaaaaaah. GEWELDIG. GEWELDIG!!!!!! vooral de barokke intermezzootjes

doe me een feestje met jouw muziek. regel ik de kaasknabbels en de 30-jarige vrouwen :D.

leuk hoor!

wel veel stijlen bij elkaar...

het gitaar stuk klinkt een beetje als Prince' schoolband "Minneapolis Genius"

Vette track :okdan:

Het basje deed me denken aan een nummer van Jeff Beck met Jan Hammer. Al heel lang niet meer naar geluisterd maar dat ga ik meteen weer eens doen.

oi oi oi

oi oi oi

is wel duidelijk dat je weet wat je doet

lol

mischien dat ik ooit ook nog zoon niveau berijk
in crunck
mijn funk

lol

oi oi oi

Heel erg gaaf dit, met veel plezier zitten luisteren! Vooral het stuk vanaf 3.12 is geweldig funky, maar de rest is ook fantastisch. De mix zou nog wel beter kunnen, maar dit stoort me verder niet, gezien de lekkere funky shizzle die hier ten toon wordt gesteld.

Back