een nieuwe track

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
yow,

bij deze track had ik in gedachten om nog eens zo een IDM/braindance/experimantal/whatever ;) track maken zoals mijn vorige track. Maar ik heb het anders aangepakt. Ik heb er een chill track van gemaakt met wat beats die van pitch veranderen en waar distortion op komt te zitten. het tempo ligt vrij laag en het is meer een chill track dan het zo een
IDM/braindance/experimantal/whatever ;) track is maar dat is omdat het tempo zo laag ligt. Maar ben er vrij teveden over.
ik zou zeggen luister er eens naar en geef je mening :D

klik op mij

[EDIT] kheb nog wat aan de track gewerkt, kheb het einde wat aangepast. wat meer variatie in gestoken.[/EDIT]

greets isnieZot

Laatst gewijzigd:
klinkt erg lekker!

Een beetje duistere sfeer , wat voornamelijk komt door de klank van de 'bas'. En de fractured beats werken ook goed. ik mis nog wel iets, maar wat daar ben ik nog niet uit.

Laatst gewijzigd:
de track is Cool hoor, isniezot. Een trefzekere sfeer!
Er worden alleen veel tracks gepost de laatste tijd... niet iedereen heeft tijd om te luisteren.. keep up the good work:D

Laatst gewijzigd:
Ik vind het weer een vette track. Er zouden meer mensen moeten zijn die dergelijke subtiele electronica posten. Ik vind het ook knap hoe je m in zo'n korte tijd hebt weten te maken, of had je hem al op de plank liggen? De basachtige hoofdmelodielijn herinnert me aan LP5 van autechre, dus.. Maargoed, als ik een suggestie mag geven; ik zou de snares wat harder laten klinken en er misschien een paar tussenuitlaten op sommige momenten voor variatie. Ook zou ik misschien proberen ze een beetje te laten hakkelen en haperen. Dus, het ritme meer uitwerken. Met de melodie zit het echt helemaal goed. Ik ben erg benieuwd naar nog meer.

Matoi

Ik vind het ook knap hoe je m in zo'n korte tijd hebt weten te maken, of had je hem al op de plank liggen?

de track is volledig nieuw :D

greets isnieZot

Back