yow,
bij deze track had ik in gedachten om nog eens zo een IDM/braindance/experimantal/whatever
track maken zoals mijn vorige track. Maar ik heb het anders aangepakt. Ik heb er een chill track van gemaakt met wat beats die van pitch veranderen en waar distortion op komt te zitten. het tempo ligt vrij laag en het is meer een chill track dan het zo een
IDM/braindance/experimantal/whatever
track is maar dat is omdat het tempo zo laag ligt. Maar ben er vrij teveden over.
ik zou zeggen luister er eens naar en geef je mening
klik op mij
[EDIT] kheb nog wat aan de track gewerkt, kheb het einde wat aangepast. wat meer variatie in gestoken.[/EDIT]
greets isnieZot
bij deze track had ik in gedachten om nog eens zo een IDM/braindance/experimantal/whatever
track maken zoals mijn vorige track. Maar ik heb het anders aangepakt. Ik heb er een chill track van gemaakt met wat beats die van pitch veranderen en waar distortion op komt te zitten. het tempo ligt vrij laag en het is meer een chill track dan het zo eenIDM/braindance/experimantal/whatever
track is maar dat is omdat het tempo zo laag ligt. Maar ben er vrij teveden over.ik zou zeggen luister er eens naar en geef je mening
klik op mij
[EDIT] kheb nog wat aan de track gewerkt, kheb het einde wat aangepast. wat meer variatie in gestoken.[/EDIT]
greets isnieZot
Laatst gewijzigd: