Sjaak Ouwe rot Lid sinds 9 Maart 2004 Berichten 3.095 Locatie Hellevoetsluis 14 september 2008 #1 Heb deze soundscape vanavond tijdens een repetitie live opgenomen als voorbereiding op solo optredens dit en volgend jaar Klik hier voor de mp3 op myspace
Heb deze soundscape vanavond tijdens een repetitie live opgenomen als voorbereiding op solo optredens dit en volgend jaar Klik hier voor de mp3 op myspace
B Bergen Ouwe rot Lid sinds 10 december 2007 Berichten 1.876 Locatie Voor mijn achtertuin 14 september 2008 #2 Klinkt mooi! Wat mij betreft zou er alleen wel wat reverb of delay op die reversed piano mogen, hij kapt zo droog af nu. Maar verder top
Klinkt mooi! Wat mij betreft zou er alleen wel wat reverb of delay op die reversed piano mogen, hij kapt zo droog af nu. Maar verder top
Sjaak Ouwe rot Lid sinds 9 Maart 2004 Berichten 3.095 Locatie Hellevoetsluis 14 september 2008 #3 Bergen schreef: Klinkt mooi! Wat mij betreft zou er alleen wel wat reverb of delay op die reversed piano mogen, hij kapt zo droog af nu. Maar verder top Zie meer... Thx Klopt, daarom neem vaak een repetitie op zoadat ik achteraf kan horen wat er evt aan verbeterd kan worden. Die reverse is inderdaad nogal hard zo.
Bergen schreef: Klinkt mooi! Wat mij betreft zou er alleen wel wat reverb of delay op die reversed piano mogen, hij kapt zo droog af nu. Maar verder top Zie meer... Thx Klopt, daarom neem vaak een repetitie op zoadat ik achteraf kan horen wat er evt aan verbeterd kan worden. Die reverse is inderdaad nogal hard zo.