geen geluid bij finale 2007

anthony68

Ingeburgerd
ik speel keyboard midi aan naar mijn final 2007 en krijg de accoorden te zien. Maar als ik afspeel terug dan hoor ik niets. Ik heb overal gekene maar kan nergens mijn instellingen voor de geluidskaart vinden in final ook in de midi set up heb ik output naar een van de kanalen geprobeerd maar op geen geven ze geluid.
Ik laad een standaard document dan moeten de instellingen toch standaard zijn??

Kijk bij MIDI (menu) en zet je MIDI Out naar een van de ingebouwde softsynths. Dan klik je op de SoftSynths knop en set de Output Source van je SoftSynth naar je soundcard en het geluid komt uit je PC. Wil je het inderdaad terug routen naar je keyboard en die als output gebruiken.

foutmelding

foutmelding

ik krijg de volgende foutmelding;
cannot initialize softsynth playback. another application may be using the audio device. Choosing an alternate midi out device will allow playback.

ik heb een gearbox voor mijn gitaar gekocht en die leid het geluid om naar mijn versterker. en ook de de keybord is met een midiapp op pc aangesloten en staat in afspelen midi in config/geluid op dat midi-app.
ik krijg wel midi naar finale maar terug afspelen doet ie niet.

ik heb hem nou op usb audiomidiapp het werkt!!!
vraag niet hoe en waarom maar het werkt wellicht kan iemand me simpel uitleggen waarom??

Back