Social Narcotic
juist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Je had natuurlijk ook een echte zoekmachine kunnen gebruiken:Origineel geplaatst door BananaWorld
Effe gegoogled.
Zo te horen erg vet!!!![]()
Maar die is oud en dus een grote kans dat ie binnenkort kapot gaat.Origineel geplaatst door BDeep
Vergeet als alternatief vooral ook niet de Korg MS-20

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Maar die is oud en dus een grote kans dat ie binnenkort kapot gaat.
Nee, de MS-20 is inderdaad een alternatief. Jammer dat er van die witte en zwarte toetsen op zitten, maar verder!![]()
Dat van dat ie kapot zou gaan was een argument van iemand anders op het forum om geen 909 te kopen. Vandaar het knipoogje. Ik hou van vintage. Als het al 15 jaar werkt dan heb ik er meer vertrouwen in als een product wat nog OS versie 0.9 draagt.. Maar goed, andere discussie.Origineel geplaatst door EDP
offtopic als er een bak is die niet kapot te krijgen is zijn het de ms korgjes wel
maar over die neptune moet je dat zelf doen of kan je dat laten doen dat modular maken. lijkt me wel een hele stoere optie
Okee, ik weet natuurlijk niet dat AFX, aphex twin betekend. Ik ken die gozerd namelijk helemaal niet. Zal wel aan mijn opvoeding liggen.Origineel geplaatst door Social Narcotic
Nou dat zei mono-poly, AFX is den aphex twin dus en hij zal hem wel weer hebben mogen testen.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dat van dat ie kapot zou gaan was een argument van iemand anders op het forum om geen 909 te kopen. Vandaar het knipoogje. Ik hou van vintage. Als het al 15 jaar werkt dan heb ik er meer vertrouwen in als een product wat nog OS versie 0.9 draagt.. Maar goed, andere discussie.
Die neptune wordt de mijne, maar ik moet nog eventjes wachten. In een bepaalde winkel, waar wij hier de naam niet van mogen noemen, zal ie wel een keertje verschijnen.
AFX? Vertel.....