Nieuwe knaller (Johnny Cash electro-cover)

Storm

A-ha!
wow alles is all over the place...idd je levels aanpassen....en de vocals goed in de maat zetten...dat scheelt denk ik al een boel.

uhmmm...misschien de reverb een stuk mider, dat scheelt al een hele hoop soepsound denk ik.

[edit]owja....een knaller zou ik dit niet noemen, maar das smaak denk ik. Nieuw ook niet, Johnny Cash is overleden....dus nieuw???[/edit]

Heeft volgens mij weinig te maken met het feit dat ´ie dood is... Er staat niet voor niks "cover" achter...
Maargoed, zal er eens wat reverb afhalen, dan klinkt het vast beter.

Heeft volgens mij weinig te maken met het feit dat ´ie dood is... Er staat niet voor niks "cover" achter...
Maargoed, zal er eens wat reverb afhalen, dan klinkt het vast beter.

Anders geformuleerd.

Cash zou zich hoogstwaarschijnlijk omdraaien in zijn graf :duivels:

tja... sorry ik kan hier niks mee.. doe meestal mijn best om mijn 2 centen te delen.... maar dit is een enorme tegenvallen.
na het lezen van zo'n titel (zat er helemaal klaar voor) dacht ik, a lachen dikke electro track met johny cashin de hoofdrol, dat kan nog leuk worden.

voor de rest houd ik maar mun :bekdicht:

Een nieuwe knaller?? Damn... Als je vrienden zeggen dat ze het mooi vinden, zou ik snel op zoek gaan naar nieuwe vrienden.

Niet in de maat, niet in toon, levels kloppen niet.... wat klopt er eigenlijk wel?

Waarom word deze jongen zo afgezeken??
Hij probeert gewoon wat leuks te klussen, of het nou lukt of niet.

Heb de track net beluisterd en het rammelt aan alle kanten, maar toch.
Cut him some slack. Hij vind (vond) het waarschijnlijk erg leuk om wat met muziek te klooien net als wij allemaal hier op het forum.
We kunnen hem toch ook gewoon een beetje verder helpen? Dat doen jullie iig niet.

Anyway het kan toch ook wat leuker/aardiger allemaal.
Ik heb het nog steeds niet gedurfd om hier een track te posten (sommigen noemen het vaal angst)
en als ik dit zo lees heb ik daar eigenlijk ook helemaal geen zin meer in.

Dus laten we nou een beetje aardig blijven. Je word er zelf echt niet beter van als je iemand anders afzeikt. Ofwel?

Groetje, (deze keer iets minder vriendelijk)
Maarten

Waarom word deze jongen zo afgezeken??
Hij probeert gewoon wat leuks te klussen, of het nou lukt of niet.

Heb de track net beluisterd en het rammelt aan alle kanten, maar toch.
Cut him some slack. Hij vind (vond) het waarschijnlijk erg leuk om wat met muziek te klooien net als wij allemaal hier op het forum.
We kunnen hem toch ook gewoon een beetje verder helpen? Dat doen jullie iig niet.

Anyway het kan toch ook wat leuker/aardiger allemaal.
Ik heb het nog steeds niet gedurfd om hier een track te posten (sommigen noemen het vaal angst)
en als ik dit zo lees heb ik daar eigenlijk ook helemaal geen zin meer in.

Dus laten we nou een beetje aardig blijven. Je word er zelf echt niet beter van als je iemand anders afzeikt. Ofwel?

Groetje, (deze keer iets minder vriendelijk)
Maarten

sorry hoor wat heeft hij daar nu weer aan, ik blijf vriendelijk en andere geloof ik ook. ik hoor ook liever de waarheid, je moet het commentaar toch zelf een beetje leren filteren. kan juist heel erg bevestigend werken zeker wanneer je een tijd aan de track hebt gewerkt en denkt.. tja die hihat, die kick zit wel goed?....mmmm?

Er zijn altijd mensen die zeggen, "ik vind trance (bijv!) kut muziek, wat een top 40 bagger". (gewoon overheen kijken) Ik persoonlijk kan een goede produktie altijd waarderen al is het fucking palingsound.

muziek maak je voor je eigen plezier!!!

Dus gewoon je tracks hier plaatsen maarten en IK zal er eerlijk commentaar op geven.

:doei:

Het begint wel een beetje trend te worden om dit soort gevallen maar naar de k-thread door te verwijzen. Erg lollig natuurlijk, maar daar valt weinig uit te filtreren. Bovendien is de topicstarter niet echt verantwoordelijk voor het verwachtingspatroon van de luisteraar :eureka:.

Volgens mij zijn we het met elkaar eens mantie.
Ik vind het helemaal niet erg als mensen mijn muziek of die van anderen niet goed vinden,
maar het gaat mij een beetje om de toon waar dit mee gepaart gaat.

Anders geformuleerd.

Cash zou zich hoogstwaarschijnlijk omdraaien in zijn graf :duivels:

Een nieuwe knaller?? Damn... Als je vrienden zeggen dat ze het mooi vinden, zou ik snel op zoek gaan naar nieuwe vrienden.

Dit is echt met stipt de ALLERSLECHTSTE Cash cover die ik tot nu toe gehoord heb :'(

Begrijp je?
Mja mss ben ik ook een beetje aan het zeiken. (heb een beetje een rot dag)
Maar om iemand over zijn vrienden aan te vallen...
Ik vind het niet echt netjes.
Bovendien valt het me meer op dat mensen allen maar in draadjes komen om iets negatiefs te zeggen.
Als je allen maar wat te zeiken hebt en iemand verder niet wil helpen kan je naar mijn mening beter je mond houden.

Groet, (en bedankt voor een stukje relativering)
Maarten

nee hoor PWM, das geen zeiken. maar een punt.

er zitten idd wel bruikbare dingetjes in alleen nog in een prematuur stadium. Dan kan iemand best tips gebruiken...

b.v. die levels, het mixen van de track, geef daar dan een tip op ofzo...

maar er valt niet te ontkennen dast dit dus wel heel erg ruk is.
ik ben echt wel open-minded maar dit gaat nergens over (track)

Het lijkt wel of de producer een ander oor heeft dan mij `:D

ben ik ook wel eens dat de uitvoering slecht is, alleen nu wordt alleen daar nadruk opgelegt. opzich kan de stem van Cash en dikke electronica best bij elkaar. bv in de stijl van Apparat ofzo...

:)

Back