SirSickSik
zwaar behaard lid
Hey menschen,
ik heb thuis nog een oude radio en een oude versterker staan waarin bij beiden buizen inzitten.
Is het mogelijk hier een simpele buizendistortion van te maken?? Zoja, weet iemand waar ik de schemetics daarvan kan vinden? ik heb al gegoogled, maar ik vind alleen maar forums waar ze naar niet-bestaande sites verwijzen of onbegrijpelijke schemetics zonder legenda of overige info...
als je nog andere interessante buizen-gebaseerde effecten weet, wil ik dat ook graag weten
als ik van iets leukers dan distortion hoor, bouw ik dat wel..
alvast bedankt,
Sik
ik heb thuis nog een oude radio en een oude versterker staan waarin bij beiden buizen inzitten.
Is het mogelijk hier een simpele buizendistortion van te maken?? Zoja, weet iemand waar ik de schemetics daarvan kan vinden? ik heb al gegoogled, maar ik vind alleen maar forums waar ze naar niet-bestaande sites verwijzen of onbegrijpelijke schemetics zonder legenda of overige info...
als je nog andere interessante buizen-gebaseerde effecten weet, wil ik dat ook graag weten
als ik van iets leukers dan distortion hoor, bouw ik dat wel..alvast bedankt,
Sik
zegt, pas op er gaan echt zeer hoge voltages doorheen die DODELIJK kunnen zijn.
aangezien ik geen flauw idee heb wat de meeste symbolen betekenen, daarom zocht ik er eentje met een legenda erbij.. Toen een vriend van mij een simpele synth aan het bouwen was had hij namelijk een schema met een legenda erbij waarbij ik tenminste uit op kon maken wat er precies gebeurde en waarom, maar dat lukt me hier niet mee...