blabla - Cover Remix Kraftwerk - The Robots

blabla

Stamgast
Hey mensen,

Ben weer bezig geweest met een cover remix in elkaar zetten, en wil graag weten wat jullie er van vinden. Meningen en Tips zijn welkom. Volgens mij is ie ook nog niet helemaal af, dus opgelet.

blabla

De link.

Op zich wel lef dat je Kraftwerk durft te coveren, maar je moet van goede huize komen om de meesters te overtreffen of zelfs maar iets toe te voegen aan hun muziek; met een zwaardere kick en een paar andere synthgeluidjes red je dat iig niet. Je cover vind ik dan ook niet al te best. De timing in de track is daarnaast op veel plaatsen erg scheef. Rond 2.00min is dat bijvoorbeeld goed te horen. Sommige tracks moet je misschien gewoon met rust laten ;)

(ben wel extra streng in mijn oordeel omdat het een Kraftwerk-cover is ;) )

Op zich wel lef dat je Kraftwerk durft te coveren, maar je moet van goede huize komen om de meesters te overtreffen of zelfs maar iets toe te voegen aan hun muziek; met een zwaardere kick en een paar andere synthgeluidjes red je dat iig niet. Je cover vind ik dan ook niet al te best. De timing in de track is daarnaast op veel plaatsen erg scheef. Rond 2.00min is dat bijvoorbeeld goed te horen. Sommige tracks moet je misschien gewoon met rust laten ;)

(ben wel extra streng in mijn oordeel omdat het een Kraftwerk-cover is ;) )

Om het ff goed duidelijk te maken, HET IS EEN COVER/REMIX. Bij een remix is het niet verplicht om dezelfde sounds te maken (bij een cover trouwens ook niet), maar ok.

Maar dat je oordeel strenger is omdat het een Kraftwerk cover is vind ik onzin.

Maar, even goed bedankt voor je mening.

Ik vind dat hij helemaal gelijk heeft van Kraftwerk moet je afblijven dude Wat goed is kun je nooit beter maken Dus ga je meestal op je smoel ermee Dus remix wat anders zou ik zeggen of ga gewoon eens zelf iets in elkaar zetten Is toch veel leuker Btw ik kon je track niet afspelen dus gelukkig maar

Om het ff goed duidelijk te maken, HET IS EEN COVER/REMIX. Bij een remix is het niet verplicht om dezelfde sounds te maken (bij een cover trouwens ook niet), maar ok.

Maar dat je oordeel strenger is omdat het een Kraftwerk cover is vind ik onzin.

Maar, even goed bedankt voor je mening.

Zie ook de knipoogjes. :)

Aah Kraftwerk coveren....Heiligschennis!!!

Of niet.....deze vind ik persoonlijk erg leuk!
http://nl.youtube.com/watch?v=dSeMHHGGpvI

Inderdaad erg origineel. :okdan:

Ik vind je mix niet goed.Simpelweg omdat het gewoon het origineel is met een trancegeluid eropgeplakt.Sorry..

kraftwerk, is dat niet die Duitse kitscherige nichten muziek uit de jaren 70 ?

Back