enveloppen...? ik ben namelijk cyan sukkel...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cyan_circle

_beware of perverts_
na precies 1 jaar en 13 dagen hier lid te zijn kom ik er zojuist achter dat die enveloppen die voor de onderwerptitels staan ook daadwerkelijk iets betekenen...
dat wil zeggen: ik heb ontdekt dat als er een dikke zwarte stip midden op staat dat dat betekent dat je zelf iets gepost hebt in die thread.
zoals jullie merken heb ik het intelligentieniveau van een zieke eend die na een frontale botsing nogal traag van begrip is geworden. ik nodig dan ook iedereen van harte uit om mij publiekelijk uit te lachen.
om mezelf nog belachelijker te doen overkomen wil ik dan ook gelijk even vragen wat de rest van die envelop-iconen betekent.

groeten, saaie_sukkel :o: :o: :o:

Ik ben blij dat ik nog geen thread heb geopend over dat het wel eens handig zou kunnen zijn om ergens te kunnen zien dat je er gepost hebt.

Maar echt duidelijk is het niet....

Ik zal nooit om iemands traagheid lachen. Confucius zei eens: Wees niet bevreesd langzaam vooruit te komen, wel om stil te staan. Was iets in die geest.

:erm: :bekdicht: :engel: :D

ik wist ook alleen maar van "slotje" en dat ze een andere kleur kregen8o)

Re: enveloppen...? ik ben namelijk cyan sukkel...

Origineel geplaatst door cyan_circle
om mezelf nog belachelijker te doen overkomen wil ik dan ook gelijk even vragen wat de rest van die envelop-iconen betekent.
Moet je voor de grap eens een willekeurig subforum openen en ff naar beneden scrollen 8o)
Succes met je leertocht :)

Je hebt dat waarschijnlijk alleen als je even Aria Giovanni bent.

Alleen is zij ni echt blond op het eerste gezicht (ik heb haar persoonlijke foto's nog ni echt verder ingekeken). Wat ik me telkens weer opnieuw afvraag, wanneer je zo'n metamorfose ondergaat, waar de rest van die IQ's dan blijven? Komen die dan buiten je lichaam terecht, bij iemand anders ofzo?

Misschien moet je gewoon dit icoontje:

8>

eens wat meer gaan gebruiken. Dan gaan mensen je automatisch als slimmer gaan inbeelden. Misschien ga je je dan op termijn ook slimmer voelen, en jezelf gaan behoeden voor posts zoals deze waarin je jezelf belachelijk maakt.

8>

Re: Re: enveloppen...? ik ben namelijk cyan sukkel...

Re: Re: enveloppen...? ik ben namelijk cyan sukkel...

Origineel geplaatst door Nemco
Moet je voor de grap eens een willekeurig subforum openen en ff naar beneden scrollen 8o)
Succes met je leertocht :)

whahaha, ik wist dat dus ook niet. Ik wou net ff vragen of iemand een legende of zo kon maken met de betekenis van de verschillende icoontjes...staan die daar toch wel onderaan zeker :stupid

Maarreh ... die met de zwarte stip staat er niet tussen :confused:

Toch weer iets geleerd vandaag :geslaagd:

Origineel geplaatst door nick nova
en jezelf gaan behoeden voor posts zoals deze waarin je jezelf belachelijk maakt.

nee joh, da's juist leuk & gezellig, jezelf belachelijk maken.
sterker nog, ik verdien er zelfs geld mee. ik ben namelijk cabaretier 8o) :D

maar goed... bedankt nemco, die legenda heb ik dus echt nog nooit gezien. waarschijnlijk omdat ik altijd op 'bekijk nieuwe berichten' klik en niet in subfolders ga zitten zoeken.

p.s. Ken, deze is nog intelligenter: :geslaagd: , die heeft namelijk gestudeerd...

omg!!!!!!
ik weet dat met die stip dus nu vanaf nu..en ik zit al zo een 8 jaar op dora
:stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid

ik ben het stomst!!!!!!!!!!!! :geslaagd:

Origineel geplaatst door cyan_circle
nee joh, da's juist leuk & gezellig, jezelf belachelijk maken.
sterker nog, ik verdien er zelfs geld mee. ik ben namelijk cabaretier 8o) :D

Mmm, heb me een beetje verkeerd uitgedrukt, denk ik. Bedoelde het zekerrrs ni serieus. Plagerijtje meer.

HOERRAAAAAAAAAAAA..

HOERRAAAAAAAAAAAA..

Ik zit nu bijna 24 uur hier als "lid" (=>NIET continu! hoewel dat wel erg grappig zou zijn: een 'synth-forum marathon'! misschien een idee??=> voor degenen die GEEN leven en geen werk hebben.. NIET voor mij dus! ik heb werk..) en ik heb NU al iets geleerd!!!! EINDELIJK een bewijs dat i~net WEL nuttig is en leerzaam!! EINDELIJK een tegenwoord aan al die lui die zeggen dan degenen die i~netten ALLEMAAL nerds zijn, die hele dagen achter een schermpje zitten te rotten. En daarbij niet alleen zichzelf, maar ook de omgeving tot nadeel zijn (vraag niet HOE ze de omgeving tot nadeel zijn, want ik citeer alleen maar..)!! Om maar te zwijgen over het milieu!! EINDELIJK een antwoord om aan mijn baas te geven, waarom ik ten eerste: te laat op 't werk was, ten tweede: ik m'n werk op zo'n manier deed, dat ik beter thuis kon blijven, ten derde: waarom ik rode, vierkante pc-scherm ogen heb, en ten vierde: waarom ik 'Hudson Hawk' een gave film vind :confused: ..!
En EINDELIJK een bewijs dat 'leren' niet alleen voor 'jas', 'bekleding' of 'bal' hoeft te staan!! ;)
Daarom: Allereerst Cyan: bedankt voor de vraag, en de rest van alle 'beantwoorders': BEDANKT voor de antwoorden, die het mogelijk maakte om mij de informatie te verstrekken om zo weer een antwoord te verlenen aan al degenen, die aanmerkingen (hebben) gemaakt op het sociale leven van de i~netterz !!
Maarre, enveloppen??

hmm, iets zegt me dat iedereen me nu een beetje dom vindt...:confused:

GreetZ Z8Dd2 (<=>zoidsity..)

Re: HOERRAAAAAAAAAAAA..

Re: HOERRAAAAAAAAAAAA..

Origineel geplaatst door Zoidsity
Maarre, enveloppen??

:) yep enveloppen deze dus >>
hotfolder.gif
dot_folder.gif
hotlockfolder.gif

Status