Is Von ready for the end of Hoven?

Leuke apparatuur, weinig leuke muziek. (waarschijnlijk ben je een fan van Klaus Schulze of zo, maar die jongen(Klaus Schulze dus) doet het wel veel beter en heeft meer inzicht op gebied van klanken, verrassende elementen, goede timings, spanning en opbouwen,...) Het geen wat ik bij jou hoor is enkel een saaie lineaire improvisatie van het sequencer loopje. Dat is nu net niet wat KS deed. Probeer toch wel iets creatiever te zijn zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd:
wat simpel om hierop te reageren natuurlijk, maar een paar dingen;

ik wil alleen die oude electronische muziek maken, alleen daar leef ik me helemaal in uit

opbouw en afbouw? zit er wel degelijk in alleen duurt de gehele compositie een half uur, dit is een fragment.

en de slordige timing klopt, dit kan inderdaad wel wat beter hier en daar.

en voor de rest ieder zijn ding. :halleluja

oi oi oi

oi oi oi

vette setup

lol

heb helaas weinig gehoord want er stond een filmpje over chemtrails naast
trok net iets meer mn aandacht

maar gewoon je ding doen
als je er zelf maar lol in hebt

oi oi oi

Vind je dat echt? Sorry hoor maar zo kan ik er wel 100 maken per week.
Is gewoon niks.

@No Vies
Lekker makkelijk om zo te reageren. En dan vergelijk je Von Haulshoven met Klaus Schulze......mafkees.

@ Von
Ik vind de muziek van Schulze ook wel vet en dit kon erbij mij zeker in. Vind het ook geweldig om te zien hoe je hier in opging. Hulde. Ga m nog een keer luisteren.:D

Goede titel :okdan:

Misschien is de muziek niet vernieuwend, wel eigen. Persoonlijk vind ik dat criterium belangrijker.

Plezier!

Leuke apparatuur, weinig leuke muziek. (waarschijnlijk ben je een fan van Klaus Schulze of zo, maar die jongen(Klaus Schulze dus) doet het wel veel beter en heeft meer inzicht op gebied van klanken, verrassende elementen, goede timings, spanning en opbouwen,...) Het geen wat ik bij jou hoor is enkel een saaie lineaire improvisatie van het sequencer loopje. Dat is nu net niet wat KS deed. Probeer toch wel iets creatiever te zijn zou ik zeggen.

Ik heb die oude songs van KS weer beluisterd en die zat toch ook oeverloos te "pielen" heb ik het idee. Ben blij dat er nog iig mensen zijn die iets dit genre doen, ook al valt het de ene keer beter uit dan de andere.

Vond het wel geinig om te zien hoe iemand thuis zit te freaken met zijn spullen :)

Back