[sherman/Nord2]geknutseld

Ik vond het wel bij elkaar passen....en het werkt ook wel overzichtelijk.

Attachments

• hdfuf.jpg
    hdfuf.jpg
    68,4 KB · Bekeken: 91
ziet er mooi uit. Is dit een mod van jezelf of heb je dit gevonden op het Internet?

Strak man!

Ziet er profi uit.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Ziet er gaaf uit, maar de vraag is natuurlijk, hoe klinkt het!!

volgens mij maakt dit voor de klank weinig uit, ze zitten enkel samen gezellig in een houten kistje..

Nou het kan natuurlijk dat hij 'n paar outputs van de Nord continu in de inputs van de Sherman heeft zitten, en dan de boel op hetzelfde midi-kanaal triggert. Ik heb al vaak zitten denken aan de combi van Doepfer oscillatoren en LFO's in 'n 3u rack, met 'n sherman erbovenop. Dan heb je 'n BEEST van 'n monosynth.

Maar het ziet er gelikt uit idd.

Ziet er straks uit ja. Heb jij dit gemaakt ???

gr. Mario

hoe moet je nu de nr2 uitzetten? door bot aan de stekker te trekken? lekker handig.. verders ziet ie er strak uit, alleen zou ik het nooit zo doen.. beetje zonde van de sherman

nu nog een samenhorend laagje verf over het geheel, en dan een leuke naam ervoor vezinnen :D

Origineel geplaatst door krz
hoe moet je nu de nr2 uitzetten? door bot aan de stekker te trekken? lekker handig.. verders ziet ie er strak uit, alleen zou ik het nooit zo doen.. beetje zonde van de sherman

Ik zet gewoon de hoofschakelaar van m'n studio uit.
En hoezo is het zonde van de Sherman?, hij doet het er niet minder om ofzo.

het is niet zo dat de nord continu door de sherman gaat, dat verandert telkens, daar zijn stekkers en plugjes voor.
Ik vond het leu om te maken en zo is het een handig desktopje geworden, en m'n 19 inchrack zit al vol.
een Sherman vindt ik zowieso 'raar' in een 19 inch rack, maar dat is heel persoonlijk.

De 'Nordman' of 'Sherlead' :okdan:

Back