Alan
Fatty Fat
Hen die erbij komen moet zijn "Zij die erbij komen.
Dus substandaard taalgebruik mag ook al niet? Wel streng zeg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hen die erbij komen moet zijn "Zij die erbij komen.

Wat is er mis met Size 2 Comic Sans MS; bij mij is het prima te lezen (daarnaast kun je in je browser instellen welke lettertypes wel en niet moeten worden weergegeven).
)Ik gebruik de copy en paste functie en zet er daarna ´quotes´ omheen (vandaar dat de citaties naamloos zijn). Ik heb de spellingcontrole zijn werk laten doen en die heeft ook twee woorden uit je originele bericht aangepast, maar het was niet mijn intentie om mijn berichten als cynisch of slinks over te laten komen.
Zoals altijd gaat het weer om de vorm (het taalgebruik in deze draad) ipv over de inhoud (het gebruik van Nderlants), maar mijn intentie van deze draad was om elkander te overwegen om elkaar te corrigeren als het egt de spuitgaten uitloopd.
[edit mode] Volgens mij klopt het bovenstaande niet, het moet denk ik zijn: ...om jullie te overwegen...

Inderdaad, maar van het zelf nadenken moet ik het niet hebben (wat het gebruik van Nederlands betreft).Niet al te beste spellingcontrole, blijkbaar. Uiteraard ontslaat een spellingcontrole je nog steeds niet van zelf nadenken!
). Als er dan toch verplichtingen moeten komen, dan wat mij betreft voor het gebruik van smileys! Dat hele gedoe met Smackos was bijvoorbeeld voorkomen geweest als hij bij al zijn post een 'here be keiharde cynische humor'-smiley had geplaatst...
Nu ben ik zelf erg slecht wat betreft het juiste gebruik van Nederlands, maar het valt me op dat de laatste tijd er erg veel, bijna niet te lezen berichten worden geplaatst. Dees of Tees storen me niet echt, maar 'woorden' als eigleik, mnitor of het gebruik van sms taal (keb hlp ndig) maken het forum er niet beter op. Verplichte spellingstjek? of een ban op meer dan 10 taalvouten![]()
En het is nog steeds zelden of nooit dat ik posts niet begrijp. Heb je dat zelf wel dan?

Niet vaak, maar die posts met dat rare taaltje hierboven :confused:![]()

)
)...maar dat heeft denk ik meer te maken met politiek dan met taal...volgens de EU zijn er Limburgse talen, dus dan is het geen dialect van het Nederlands meer