* Cunttest 2008! *

* Cunttest 2008! *

• Totaal aantal stemmers
    24
  • Enquete gesloten .
Ok, ik ben bezig ze allemaal te luisteren. Wat een tering lange lijst zeg.
En stuk voor stuk flink trommelvliesterreur, mijn avond is in ieder geval behoorlijk naar de kut.
Als ik ermee klaar ben ga ik mijn punten verdelen. Dat is waarschijnlijk morgen, want ik ga ze niet allemaal achter elkaar beluisteren. Net zoiets als met wijnproeven, alleen kun je dit niet meer uitspugen maar blijft het in je kop hangen.

Leuk trouwens dat ik toch al drie votes heb, thanks stemmers!

En dan toch maar een wijntje erbij pakken voordat ik verder ga luisteren. Goedkope kutwijn welteverstaan :)

edit: geniale avatar 6 trak :)

Laatst gewijzigd:
kijkt aan, Unic hept eindelijkst zijn eerstuh drie puntjuhz binnuh :mexico:
er word per dag 1x gevote momenteel...

hoewel nog nooit op de nummer 1 gekomen heeft L3N nog altijd het hoogst gemiddelde aantal punten, maar liefst 4.2! :dj: direct gevolgt door JnM en Trigg met elk respectyphuslijk 3.8 en 3.7 punten... de kans bestaat dat L3N nog aanzienlijk zal gaan stijgen de komende resterende 15 dagen die we nog te gaan hebben.

Dat is waarschijnlijk morgen

ik ben benieuwd... vandaag waarschijnlijk :L

much obliged you fellow halflifeatist 8>

ik ben benieuwd... vandaag waarschijnlijk :L

Zo, dat was een hele opgaaf, maar ik heb ze allemaal gehoord en gestemd!

Dat betekent:
5 punten voor CausaliDox
4 punten voor Eevar/Cut DJ
3 punten voor Bassio
2 punten voor Trigg
1 punt voor Bergen

Oh, we zitten pas halverwege de maand en er hebben pas 18 mensen gestemd. Er kan dus nog heel wat gebeuren! Spannend, spannend...

Ik heb inmiddels ook gestemp.:D

en daarmede is de slak in het aardbei bedje behoorlijk door ome phooch in zijn kuif gepikt...
van die dinge ja, van die dinge... :mega:

Ge wilt toch graag eerste worden in deze kont-test, 6?:kont:

Ge wilt toch graag eerste worden in deze kont-test, 6?:kont:
zou leuk zijn maar hoeft niet nateluurlijk, ik bedoelde het ook quasi positivo verder :D

over een poot-en-schele nummer 1 gesproken:
ik hoop dat deze zal te gaan geworden ingenomen zijn door L3N terzijne tijd als de cunttest ten eindigste is werden te zijn gewezen... :mexico:
verder vind ik persoonlijk dat er in sommige gevallen niet echt bewust kut word gestemd door ginds en gene, maar dat ff terzijde...

Sta er niet tussen maar heb toch gestemd... http://www.ali-d.nl/cgi-bin/contest/kut2008/votelist.cgi

Je had je track ingezonden met 'loveyourjunos' en je had gevoted onder 'Loveyourjunos'

Of ik zal volgende keer de check op 'ingezonden & gestemd?' case-insensitive maken, of.. Volgende keer een cookie zetten als je hebt ingestuurd, dan pakt ie automatisch je naam als je gaat voten.

of iets dergelijks.. Maar 't is gefixed dus..

hier kan je zien wie nog moet stemmen, jij hebt dat dus reeds gedaan. :mega:

http://www.ali-d.nl/cgi-bin/contest/kut2008/scores.cgi?theme=4&vote=0

tussenstand.png

Back