Little Phatty
RLRR LRLL
Ok, ik ben bezig ze allemaal te luisteren. Wat een tering lange lijst zeg.
En stuk voor stuk flink trommelvliesterreur, mijn avond is in ieder geval behoorlijk naar de kut.
Als ik ermee klaar ben ga ik mijn punten verdelen. Dat is waarschijnlijk morgen, want ik ga ze niet allemaal achter elkaar beluisteren. Net zoiets als met wijnproeven, alleen kun je dit niet meer uitspugen maar blijft het in je kop hangen.
Leuk trouwens dat ik toch al drie votes heb, thanks stemmers!
En dan toch maar een wijntje erbij pakken voordat ik verder ga luisteren. Goedkope kutwijn welteverstaan
edit: geniale avatar 6 trak
En stuk voor stuk flink trommelvliesterreur, mijn avond is in ieder geval behoorlijk naar de kut.
Als ik ermee klaar ben ga ik mijn punten verdelen. Dat is waarschijnlijk morgen, want ik ga ze niet allemaal achter elkaar beluisteren. Net zoiets als met wijnproeven, alleen kun je dit niet meer uitspugen maar blijft het in je kop hangen.
Leuk trouwens dat ik toch al drie votes heb, thanks stemmers!
En dan toch maar een wijntje erbij pakken voordat ik verder ga luisteren. Goedkope kutwijn welteverstaan

edit: geniale avatar 6 trak

Laatst gewijzigd:

direct gevolgt door JnM en Trigg met elk respectyphuslijk 3.8 en 3.7 punten... de kans bestaat dat L3N nog aanzienlijk zal gaan stijgen de komende resterende 15 dagen die we nog te gaan hebben.

P