Ik heb er twee gehad. Eentje was kapot en heeft ook nooit werkend in mijn studio gestaan. De andere zag er netjes uit en werkte ook 100%. Ik heb hem wel preventief voorzien van nieuwe condensators. Er zitten veel tantaal condensators in een DRS78.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik heb behoorlijk dikke -bijna dist. gitaar- geluiden uit de DRS geperst gewoon met de feedback op 100%, de delay-tijd op +/- "034" en een korte eenmalige synthbleep uit een synth om hem te voeden... supervet.@RSB, te gek gedaan !! ook met die clip erbij.. was wel blij dat dit topic werd gestart net voordat ik de DRS78 in huis hadIk heb behoorlijk dikke -bijna dist. gitaar- geluiden uit de DRS geperst gewoon met de feedback op 100%, de delay-tijd op +/- "034" en een korte eenmalige synthbleep uit een synth om hem te voeden... supervet.
rsb
met even de opmerking dat ik een drs78 had, die rombraz kwam overnemen.
monopoly stond erbij en keek ernaar n zei dat ik even de gate van de source sequencer in de drs78 moest pluggen om de delays te wisselen.
mijn mond staat van nature al een stukje open, dus die viel verder open dan die van rombraz, maar we waren allebei verbaasd over wat we hoorden.
monopoly weet zo langzamerhand echt wel waar hij het over heeft, als er een stekkertje geprikt moet worden. dus ook nog evenmonopoly.
dat triggeren kan je ook op keuze delay/ reverb zetten
kan je gate reverbs maken of heel snel schakelen tussen reverb cq delay en dan nog tevens ook dus de 3 delay standen triggeren, very nice
Een DRS78 zit vol met Tantaal condensators.
Grote kans dat 1 of meer daarvan kapot zijn.
Makkelijk te fixen?
]Makkelijk te fixen?