catacumbia
Nieuwkomer
Hallo,
sorry, niet meteen iedereen met mes tussen de tanden.
Ik werk met Live ABleton en Mpc in een live situatie. Ben volkomen lomp en ongeschoold, behandel alle samples even slordig. Doch het werkt.
Echter:
Ik begin bv met Live-songs. Verdomd, het publiek kijkt geinteresseerd.
Ga dan over op wat MPC... en dan is het zo ver....
die beats zijn zo veel vetter en doordringender, dat iedereen er zin in krijgt, en het moeilijk terugkomen is naar mn laptop-gedoe met Live.
Ik weet dat MPC die reputatie heeft van impaktvol klinken, maar hoe kan ik eervol terugkomen naar mn Ableton set ???
Moet Ableton veel arbeidsintensiever worden aangepakt voor het goed klinkt ? Ik werk met de oude M-Box en twee stereo uit.
Is met bv 6 sporen uitgaan (Fast Track) al een hoorbare verbetering ?
Jongens, help me, ik wil de nieuwe tiesto worden, maar voel me turbopapa.
sorry, niet meteen iedereen met mes tussen de tanden.
Ik werk met Live ABleton en Mpc in een live situatie. Ben volkomen lomp en ongeschoold, behandel alle samples even slordig. Doch het werkt.
Echter:
Ik begin bv met Live-songs. Verdomd, het publiek kijkt geinteresseerd.
Ga dan over op wat MPC... en dan is het zo ver....
die beats zijn zo veel vetter en doordringender, dat iedereen er zin in krijgt, en het moeilijk terugkomen is naar mn laptop-gedoe met Live.
Ik weet dat MPC die reputatie heeft van impaktvol klinken, maar hoe kan ik eervol terugkomen naar mn Ableton set ???
Moet Ableton veel arbeidsintensiever worden aangepakt voor het goed klinkt ? Ik werk met de oude M-Box en twee stereo uit.
Is met bv 6 sporen uitgaan (Fast Track) al een hoorbare verbetering ?
Jongens, help me, ik wil de nieuwe tiesto worden, maar voel me turbopapa.