Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik vind het een vreemde draad
zet je ableton stukken gewoon wat harder![]()

ben je nog wakker?hoezo? ze hebben toch mpc's?
Akai zou dus eigenlijk een jofele geluidskaart op de markt moeten brengen.
Tof ideeen de andere helft met schakelbaar karakter.
why?
wel waar yoozer, ik heb uitgelegd dat ableton alle audio door de warp mangel haalt waardoor het minder strak klinkt.. wel ff goed lezen aub

Sjeez dat ik het uit moet leggen. Akai (of wie dan ook) zou een geluidskaart moeten uitbrengen met het karakter van een MPC. Waarom? Om een fatsoenlijk antwoord te kunnen geven aan TS. Het zou toch ontzettend fijn zijn om een softwarepakket te draaien met de zelfde geluidskwaliteit als die van een MPC. Een MPC kan nu eenmaal niet alles.

wel waar yoozer, ik heb uitgelegd dat ableton alle audio door de warp mangel haalt waardoor het minder strak klinkt.. wel ff goed lezen aub
...
btw waarom post er nou niet ff iemand een vergelijking met twee stukjes audio? Eentje direct uit Ableton via een doorsnee geluidskaart (zonder warp) en eentje opgenomen vanaf de outputs van de MPC.
Met al dat geouwehoer komen we nergens, bewijs willen we horen!!![]()
Software klinkt uberhaupt niet. het genereert alleen maarIk zie geen uitleg van jouw kant, alleen het reguliere "beuh hardware klinkt altijd beter, had je kunnen weten".

Wat toevallig gewoon LOFI meuk is, wat analoge aanhangers weer lekker vinden klinken.... jongens allemaal aan de adlib soundcard en terug naar 8bits