ik lees de laatste tijd zoveel vragen hier over audio (of muziek in het algemeen) en de configuratie van pc's, dat ik me onlangs afvroeg of het niet interessant zou zijn om hier een nieuwe tak binnen mijn bedrijf voor op te richten en dan via bestaande muziekzaken speciaal voor dit doel geconfigureerde pc's te verkopen.
mijn ervaring is dat veel muziekzaken maar ook computerzaken namelijk weinig kaas hebben gegeten van geluidskaarten, audio en pc-configuraties voor muzikanten. de meeste muziekzaken komen niet verder dan een midi interface en de computerzaken vinden de SB Audigy een geweldige en te gekke geluidskaart en verkopen je er met alle plezier magix musicmaker bij...
denken jullie ook dat hier behoefte aan is, of denken jullie dat de gemiddelde muzikant zijn zaakjes toch liever zelf uitzoekt, besteld, in elkaar schroeft en configureerd?
mijn ervaring is dat veel muziekzaken maar ook computerzaken namelijk weinig kaas hebben gegeten van geluidskaarten, audio en pc-configuraties voor muzikanten. de meeste muziekzaken komen niet verder dan een midi interface en de computerzaken vinden de SB Audigy een geweldige en te gekke geluidskaart en verkopen je er met alle plezier magix musicmaker bij...
denken jullie ook dat hier behoefte aan is, of denken jullie dat de gemiddelde muzikant zijn zaakjes toch liever zelf uitzoekt, besteld, in elkaar schroeft en configureerd?
..maar ik denk dat het instellen van de juiste configuratie niet zo moeilijk is.. ik heb zat tips&trics pagina's voorbij zien komen. En vergeet niet dat we Nederlanders zijn: niet betalen voor info die je zelf ook kan vinden op het net.