TR 606

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account

Attachments

• TR 606 mod.jpg
    TR 606 mod.jpg
    43,7 KB · Bekeken: 104
  • TR 606 mod1.jpg
    TR 606 mod1.jpg
    34,8 KB · Bekeken: 85
Ja nu je het zegt......ik denk dat het precies de dikte van het plexiglas is wat het probleem veroorzaakt. Maar voor de rest is het wel 1 van de mooiste die ik heb gezien.

Iemand die geen verstand van synths heeft zou denken dat het een radio is, of misschien wel een afstandsbediening voor een RF boot.
Die step toetsen is idd wel raar, in het midden liggen ze trouwens wel hoger.
Misschien is het een prototype.

Alles is toeval.

Zo vond ik dit plaatje.
60160.jpg

Het is een 606 the beast. (van de 303tjes)
Vind ik ook niet echt mooi maar al wel vet.

Ik zit nu zelf ook alweer een tijdje met een 606 met zoveel mods dat ie niet meer in zijn doosje past.
Een rack er van maken is nog niet eens zo´n heel slecht idee.

groetje,
Maarten

Waarom moet dat ding zo diep zijn?

egt wel ik vind hem dat wel waard...als je dat er niet voor overhebt moet je gewoon je gear bij de BartSmit halen

egt wel ik vind hem dat wel waard...als je dat er niet voor overhebt moet je gewoon je gear bij de BartSmit halen

Wat is dat nou weer voor een debiele opmerking? Ben jij de hoogste bieder ofzo?

hij is idd dik en die 1900 euro ach wat zal ik zeggen het is als het goed is een one of a kind in dit geval son of a king :)

ja en?

heb je dan al die prints ? die knoppen , die case, en de manuren erbij opgeteld?

al reken je maar 25 euro per uur, iets van 30 uur ben je zo wel kwijt denk ik (als het niet meer is), is al 750 euro... en een 606 is eerder 250 dan 200... zit je al op 1000, de case en knoppen en overige materialen nog es 250 ofzo. Zit je op 1250. En dan nog wat winst voor de maker en de exclusiviteit , nou dan vind ik 1900 nog niet eens zo gek voor zon ding. Als een standaard 808 al voor 1250 gaat tegenwoordig... En ja ik gun de maker ook wat winst ja, het is geen filantropische instelling natuurlijk die die dingen maakt. Plus dat de 606 een stuk leuker is dan een tr808 met al die mods...

Maar je hoeft hem niet te kopen he, des te beter, dan heb ik meer kans :P

Mijn 606 heeft ook alle A.S. mods erop zitten incl midi etc, maar die BD decay is geen standaard AS mod, die heb ik dus ook niet.
Wel Tune1, Tune2 en TOne voor de BD.

Jammer dat die veiling al afgelopen is...

Ja wat een gelul zeg of die zonder decay mod niks is.
En of jullie dit ook even na maken.
Ik denk dat je bij Septic zijn uurloon ook wel meer per uur mag rekenen.
En ik denk dat die panel + case ook snel richting de 300 - 400 kan gaan.
Zo raar vind k het niet voor one off a kind 606.
Want het is wel een pracht exemplaar zo.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back