TR 606

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
kom dan maar op met die pics, ik kan ook zoveel beweren en claimen als ik wil, maar laat me fotos zien die gelijkwaardig zijn aan die 4U case versie...

en aangezien je het allemaal zo duur vind neem je wel genoeg met 1000 euro dan voor jouw versie....of mag jij wel winst maken maar die andere meneer niet?

[CENSUUR]

Ik vond deze anders ook erg mooi.

attachment.php

If you think this is just another TR606 with a couple of tweaks then you are wrong..!! This is the most modded TR606 on the planet and it has to be seen and heard to be believed. It has had the following upgrades and mods:-
All switches have been replaced with new parts (They get unreliable with age, this acts and feels like new)

All Led's have been replaced with blue Leds, and Led's have been added to each voice too, so you can see as well as hear which drum is sounding.

It has a full Analogue Solutions tonal mod (costs £140 inc vat), this adds the following extra controls:-

BD; Tune1, Tune2. SD; Tune, Snappy, Noise Decay. LT/HT; Tune, Sweep. CY; Mix (between 2 sound sources), Decay. HH; Tune (affects CY too), OH Decay.

It has individual trigger outs for each voice and longer gate outs too (with selectable voltage), these were added so that it will drive Analogue Solutions and similar Drum modules.

It has individual outputs for each voice in addition to main output.

It has trigger buttons for each voice added, so that individual sounds can be auditioned without the drum machine running.

It has a fine tempo control added for emmm fine control of tempo..!!

Both the internal clock and accent are available as external triggers so that they can drive envelope gates for filters, VCA's, frequency shifters etc on modular synths.

It has Midi clock input added so it can be slaved to an external sequencer or Cubase, Logic etc.

It has a large capacity Lithium memory backup battery added so that you don't have to worry about loosing patterns if the batterys go flat - this should last about 10 years.

The drum volume controls and the dinsync socket have been moved from the TR606 panel to the expander panel to make them more intuitive.

It has a built in power supply with a 230v IEC connector, mains lead is included.

It has a high quality 12 channel stereo mixer with pan controls added, use this with internal voices via patchcords or use it with external triggered drum modules.

It has an 8 way multiple included too (ideal if using this 606 as part of a Doepfer modular setup).

It is in perfect working order and comes with a bound copy of the TR606 manual. It does NOT include the original vinyl carrying case because it's now too big to fit into it..!!

The panel itself is standard 6U size so it will fit into a rack, however it includes a custom made wooden case with rack rails so it can be free standing too.

Attachments

• 40_12_bsm.JPG
    40_12_bsm.JPG
    23,4 KB · Bekeken: 84
kom dan maar op met die pics, ik kan ook zoveel beweren en claimen als ik wil, maar laat me fotos zien die gelijkwaardig zijn aan die 4U case versie...

en aangezien je het allemaal zo duur vind neem je wel genoeg met 1000 euro dan voor jouw versie....of mag jij wel winst maken maar die andere meneer niet?

[CENSUUR]

Ik heb nooit gezegd dat mijne er mooi uitziet. Ik wardeer mijn apperatuur op een andere manier ben ik bang.
Ik heb nooit gezegd dat die meneer er geen winst op mag maken. Voor mijn part bied iemand een miljoen ik gun het hem van harte.
Ook ik mag gruwelijke winsten maken. Gaag zelfs.

Ik zeg alleen dat IK het teveel geld vind.
groet,
Maarten

Ik heb nooit gezegd dat mijne er mooi uitziet. Ik wardeer mijn apperatuur op een andere manier ben ik bang.
Ik heb nooit gezegd dat die meneer er geen winst op mag maken. Voor mijn part bied iemand een miljoen ik gun het hem van harte.
Ook ik mag gruwelijke winsten maken. Gaag zelfs.

Ik zeg alleen dat IK het teveel geld vind.
groet,
Maarten

hahahahha

wat een lulkoek verkoop je man...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Jij heb dus een orgionele 606 blijkbaar gemold met jou mods.
DWZ hij ziet er niet meeruit.

:r

Net zeg je nog dat die van 500 meer moet kosten en dan als start prijs.
Of heb je nu wel ineens een mooie?

Jij heb dus een orgionele 606 blijkbaar gemold met jou mods.
DWZ hij ziet er niet meeruit.

:r

Net zeg je nog dat die van 500 meer moet kosten en dan als start prijs.
Of heb je nu wel ineens een mooie?

Hij lult gewoon uit ze nek joh, met ze 500 meer dan die beast mod.

Als iemand van het forum een case gelijkwaardig aan die beastmod kan maken voor die 1900 ballen dan zou ik er seriues naar kijken.

Dan verkoop ik me totalled maxed out modded AS TR606 wel voor 1000 aan die gek hierboven..en leg ik er zelf een rug bij...

En trouwens denk je nou echt dat die gast van The Beast dat frontpaneel zelf heefft lopen boren??? CNC kan alles dus zo moeilijk is het nou ook weer niet. Ontwerpje richting fabriek, knoppen erin hangen, jackchassis's vast schroeven, poppetje gezien kastje dicht. Dan op eBay en een mongool betaald daar dan 1900 euro voor.....dus???

nou zoals ik al zei, kom maar op met je zelf gemaakt Beast bak, ik heb er oren naar, je kan er over lullen, maar als je hem niet kan leveren schiet het niet op heeeeee.

Dus als je denk dat je snel geld kan verdienen aan een mongool, dan biedt ik mezelf bij deze aan, maar wel over 2maandjes klaar he, ik ga er geen 2 jaar opwachten...

Nou ten eerste zou ik me gemodde 606 nooit in een rack unit bouwen. Lekker proggen zo......het mooie van de 606 is juist dat je hem on the fly kan proggen zelfs als ie al loopt. Ik heb hier een zeer mooi ontwerp ervoor liggen dus dat komt wel goed. Heb voor ontwerper gestudeerd dus.......

1900 en niet normaal bij de stepbuttons komen vind ik ook een no go.

ja deze dus voor de duidelijkheid

attachment.php

Ook bij die Beast kan je niet lekker bij de step buttons vind ik. Drummachines moeten gewoon tabletop(pers) blijven.

ik gebruik de seq van mijn 606 niet eens ik prog hem vanuit Logic...:P

Ook bij die Beast kan je niet lekker bij de step buttons vind ik. Drummachines moeten gewoon tabletop(pers) blijven.

ik zou hem zo in een schuinrack naast de rets van me bende zetten hoor, zal weinig problemen ondervinden met proggen denk ik zo maar is...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back