Maar toch zou ik je aanraden gewoon een goedkoop ding te kopen en te wachten tot je ergens vastloopt, dat je meer wilt. En dan weer een groter model kopen. Groei er gewoon in.
Wout
Wout
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Je hebt als ik goed heb een Lexicon MX200 en deze kan in duo-mode draaien, dus zou ik zoeken naar een mixer met (minimaal) 2 x aux send.edit: Deze Tapco mixer (Mix.100) lijkt me ook vet, en kost maar €77! Moeilijke keuze. Wie helpt me kiezen![]()
Ik denk dat het de bedoeling is dat je de terurn kabels niet aansluitedit2: Ik zie hier geen return inputs. Is het de bedoeling dat ik in plaats daarvan één van de stereo-inputs gebruik?
Toch heb ik het idee dat die goedkope mixers allemaal uit die ene fabriek in China komen...
Wout

Ik denk dat het de bedoeling is dat je de terurn kabels niet aansluit![]()
Sorry, kon het niet laten, maar in een van de eerdere berichten stond al dat je je fx niet persee op een aux-return hoeft te laten terugkomen. Voordeel van een stereo-inputs ipv een aux-return is zelfs dat je nog wat meer met het geluid kunt spelen (bv. eq) en/of het geluid terug naar de fx unit kunt sturen met aux-send (lekker voor dub delays).
Ik ben niet te beroerd om te helpen, maar mijn advies is om een avondje manuals/uitleg draadje hier van het forum te gaan lezen en alle mogelijke connecties een keer op papier uit te gaan tekenen...Hoe zit dat nou precies in elkaar? Als ik mijn lexicon mono aansluit, is het dan niet zinloos om mijn synths in stereo-outputs aan te sluiten? Want dan zal ik idd moeten uitkijken naar een mixer met 2 returns.
Nope. Wat je naar je aux stuurt en terug krijgt van de fx moet je in principe los zien van de andere inputs (zie het dus als twee losse blokken).dat alle synths aangesloten op de stereo-inputs gereduceerd worden tot mono
Bedankt!