Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nog steeds op zoek, maar mijn eisen zijn licht veranderd. Ik heb sinds kort een Lexicon MX200 en zou deze graag op de mixer aansluiten. Wat is nu juist het verschil tussen aux-send en effect-send?

Anyway, moet ik voor mijn Lexicon MX200 nu zoeken naar een mixer met aux-send of effect-send?
[meer verwarring mode]Is niet altijd hetzelfde, er zijn mixers die fx send gebruiken voor interne en extrene fx's, bijvoorbeeld de mackie CXF12mkII link, deze heeft zowel een fx-send intern een fx-send extern en 2 x een aux. [/meer verwarring mode]'t is hetzelfde. sommige mixers met ingebouwde effecten hebben een aux send die naar de ingebouwde effectsectie gaat, maar ook een uitgang voor die send heeft.
maar ik was dus snellerIk was mezelf net aan 't corrigeren![]()
(ik wist trouwens tot een week geleden niet dat aux- en fx-send door elkaar worden gebruikt voor externe fx's, compleet onlogisch imho)Inderdaad geen probleem, maar dan heb je meestal twee kanalen nodig, gesplit door een patchbay. Ik doe dat dan meestal via de inserts.Nope (tenminste normaal niet, maar je hebt modellen waarbij je aux 1 en 2 kunt linken tot stereo)
Maar het kan... Sommige Behringers hebben die optie.