Cubase license kwijt na updates

Grappig,

Ik heb ook een echo audiofire en Cubase 4...Ook de Audiofire werkte meteen in Cubase...

Mijn VST Connections instellingen voor de Audiofire 8 worden nog steeds alleen geladen via een zelfgemaakte template, want anders heb ik geen geluid. Ook als ik Cubase projecten opnieuw inlaad, krijg ik (in het begin) vaak ook geen geluid. In beide gevallen is de oplossing de instellingen voor de outputs en inputs opnieuw te programmeren...zucht :erm:

Ja, ik had dus willen wachten tot ik veel meer updates van Blue of Cubase had geïnstalleerd, maar er is er tot nu toe nog maar 1 nieuwe verschenen. Alles lijkt nog steeds in orde. Volgens Steinberg en Midi Amsterdam een zeldzaam voorkomend probleem.

En,...............ga je voor Cubase Studio 5?
Ben benieuwd of het dan nog steeds goed gaat. Hopelijk wel natuurlijk.

P.S. Hier ook al in geen tijden meer problemen met de combi Cubase (nu 5), Synchrosoft dongle en mijn Echo AudioFire12.
Update van 4 naar 5 ook nagenoeg probleemloos.

Omdat ik Cubase alleen gebruik voor sound design, dus als VSTi host en om droge sequences op te nemen als audio demo voor mijn shareware patches (serieus componeren/produceren is voor mij door een handicap helaas niet meer mogelijk), ga ik niet upgraden naar 5. Geen toegevoegde waarde voor mij.

Back