Bammel
Radioaktief lid
Kleine upgrade: meer geheugen en de kleurtjes van het bedieningspaneel wat aangepast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de Stage Compact, en ik krijg altijd opmerkingen als ik live speel dat het zo'n hip rood ding is...
.Ik ben trouwens wel benieuwd of we eindelijk nieuwe sounds krijgen, en of er ooit nog een betere Rhodes sample komt. Ik vind de huidige Rhodes niet zo goed, naast mijn echte Rhodes lijkt het echt nergens op. Mijn Motif XS heeft een veel betere Rhodes sample. Ik ben waarschijnlijk in de minderheid met mijn mening...
grotere geheugen (eigenlijk een nieuwe comprimerings code)Wout
...Dat scheve van de controllers speelt erg prettig: de bovenarm blijft in rust! Ik vond het eigenlijk wat vreemd dat ander fabrikanten dit nooit gedaan hadden...
Wout
...
ps. Nord modwheel en pitchstick, beste en meest praktische die er bestaan ofzo?!
Tja, een toetsenist heeft het natuurlijk allemaal keurig naast elkaar, toch? En dan te bedenken dat ergonomisch het huidige klavier een onding is! Hoe velen krijgen geen kramp bij een octaaf greep? Per slot is het klavier ontstaan wegens de technische constructiemogelijkheden van, zeg maar simpel, het 'hamertje-snaar' systeem. En dat valt bij de synthesizer natuurlijk weg: daar kan alles! Het knoppensysteem van de accordeon is ergonomisch veel beter en laat veel sneller spel toe. Maar ja, op de huidige manier liggen ze zo heerlijk overzichtelijkHmm, ja nu ik er idd zo naar kijk / over nadenk is 't idd wel beter.
Maar mooi vind ik t niet; misschien ff wennen..

Schijnt ook iets met comptabilitiet te maken te hebben, dus ik vermoed dat het toch nieuwe hardware is en niet alleen maar een speciaal algorithme, maar daar laten ze in Zweden nooit de achterkant van hun tong zien, al lijkt me dat een onsmakelijke aanblik... 
.Ik heb zelf ook de stage classic.
Zit er zelf aan te denken om hem in te ruilen en er een electro 3 voor terug te nemen (gebruik de synthzone van de stage vrij weinig).. Alleen zit er op de electro volgens mij geen tab delay(welke ik vaak wel weer gebruik). Weet iemand hier meer over of is er iemand die hier een oplossing voor heeft?