King of Snake
Dirty
Re: Re: Re: Apple vs. Wintel
Dat is natuurlijk wel waar, maar feit is ook dat vrijwel al deze informatie op internet gewoon beschikbaar is. Toch zul je idd wel wat meer moeite moeten doen om je in wat technische details te verdiepen om het allemaal netjes te laten werken. Heb je hier echt geen zin in, dat is de keuze makkelijk lijkt me. Het kost alleen ook wat meer.
Dan zijn er idd. nog die dingen als Carillon. Ik denk dat er wel meer verschillende zijn en daar is als het goed is alles netjes voor audio op elkaar afgestemd en zit er behoorlijke hardware in met behoorlijke support. Ik heb alleen geen idee of iets dergelijks ook in Nederland gemaakt wordt. (misschien een leuk ideetje voor de ondernermers onder ons?
)
Origineel geplaatst door Mattijs Janssen
Nu noem jij als Win gebruiker precies het grote voordeel van Mac. Je koopt een computer, installeert de software en gaat aan de slag... Voor Win is het gewoon te complex en zijn er zoveel variabelen om tot een goed subliem systeem te komen. Het kan dus wel, maar dan moet je verstand hebben van allerlei computerdingetjes die ik als gebruiker eigenlijk helemaal niet wil weten. Ik wil muziek maken en ben dus geen onderhoudsmonteur of iets dergelijks.
Mijn eerste (en tevens laatste) Win machine had ik ook zelf samengesteld met goede componenten (dacht ik), maar zelfs die gingen met elkaar in conflict. Een Terratec geluidskaart met een Matrox videokaart. Toch niet echt de meest exotische merken lijkt me...
Zijn er voor muziek geen kant en klare Winsystemen? Ik zie in de Engelse Future Music wel eens een adv. van bijvoorbeeld Carillon. Iemand mee bekend? Werkt dit goed?
Dat is natuurlijk wel waar, maar feit is ook dat vrijwel al deze informatie op internet gewoon beschikbaar is. Toch zul je idd wel wat meer moeite moeten doen om je in wat technische details te verdiepen om het allemaal netjes te laten werken. Heb je hier echt geen zin in, dat is de keuze makkelijk lijkt me. Het kost alleen ook wat meer.
Dan zijn er idd. nog die dingen als Carillon. Ik denk dat er wel meer verschillende zijn en daar is als het goed is alles netjes voor audio op elkaar afgestemd en zit er behoorlijke hardware in met behoorlijke support. Ik heb alleen geen idee of iets dergelijks ook in Nederland gemaakt wordt. (misschien een leuk ideetje voor de ondernermers onder ons?
)
) Win machine had ik ook zelf samengesteld met goede componenten (dacht ik), maar zelfs die gingen met elkaar in conflict. Een Terratec geluidskaart met een Matrox videokaart. Toch niet echt de meest exotische merken lijkt me...